יום רביעי, אפריל 27, 2016

הצטרפתי אל הצד האפל.

גם אני הצטרפתי אל הצד האפל , ואני חייב להגיד לכם זה סיוט לא קטן.
לאחר שאולצתי לעבור שידרוג (לאחר דחייה אין קץ ) היום עשיתי את הצעד.

התהליך החל בערך בשעה 14:00 אז ניסיתי לבצע את השידרוג דרך windows update , שנכשל מספר פעמים לאחר שהוריד את הקובץ .

המשכתי לנסות להפעיל את תוכנת ה update עם דגל updatenow שגם הוא לאחר הורדת win10 נכשל שוב.

רק לאחר שהורדתי את MeidaCreateTool ויצרתי ISO, עיגנתי את ה ISO עם תוכנת WinCDEmu והפעלתי את מערכת העדכון הצלחתי להתקין.

מרגע הפעלת ה setup ועד reboot לlogin לקח שעה 25 (אני עם כונן SSD ובחרתי לשמור את כל האפליקציות על המערכת).

מאז ימי WinXp אני לא זוכר סרטוני קדימונים כאלה אבל יאללה קיבלנו.


git המשיך לעבוד.
אבל git-bash הוסר מתפריט התוכנות , ביצוע git svn rebase מכבה את המסך .
marble עובד.
pidgin  עובד

Nokia Pc Internet Access ממשיך לעבוד.

מסך ה VGA שלי הפסיק להיות מזוהה - כאשר ניגשתי להוספת מסכים ידנית הציעו לי להתקין דריברים לכרטיס מסך , אני יודע אני רגיל לעולם וורוד של לינוקס בו דריברים להתקנים בני שלוש שנים כבר נמצאים אבל אני צריך ללמוד להתרגל למערכות עקומות.

לא ניתן להגיע ל Administrative Tools בצורה פשוטה , צריך לחפש את הUtility שאתה צריך להשתמש בה. 

רכיב ה Ethernet  החליט שהוא לא מזוהה ולא עובד עם DHCP רק שWireshark מזהה traffic, לאחר חיבור כרטיס אלחוט והתחברות לאותה הרשת הוא התחיל לעבוד.

תוכנות ברירת המחדל שלי השתנו לדברים אחרים (במיוחד ה PDF שזה מעצבן אני משתמש בתוכנה חופשית מצויינת להציג את הPDFים שלי).

מרגע תחילת התקנה - ועד יכולת לעשות build  ב VS (שהיה מותקן לפני זה ) - 8 שעות.

אני חושב שהיה לי לוקח להתקין ולהגדיר מאפס ארצ' בפחות זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה