יום רביעי, מרץ 30, 2016

שוב פעם טעו בתאריך ?


לפני זמן מה השתעשתי וצחקתי שWin10 כנראה תהיה מערכת ההפעלה שתרגום לאנשים לעבור ללינוקס. פשוט כמות הצרות שהמערכת עושה לוינדוס גורמת לsystemd להראות כמוצר טוב.

טוב אני חייב לומר אני כנראה פתחתי פה לשטן, כי יש פרסומים כי אנשים הטובים  ברדמונד עשו מערכת שמאפשרת להריץ תת סביבת לינוקס תחת וינדוס. 

ע"פ פרסומים זרים מדובר על subsytem שלם (בדומה ל win32 ? ) שיש כאלה שטוענים שיאפשר הפעלה של קוד לינוקסאי (לא קרנל לצערי) אני לא יודע אם זה לא בלון כמו Astoria או שזה יהיה ה wine של וינדוס.

אז מה זה אומר בשבילי ? 

כנראה אין יותר צורך או בעייה ב msysgit או סביבת GNU לוינדוס שאני כל הזמן ממליץ עליה. וכמובן שכנראה הרבה מאוד וירוסים הולכים לפגוע בנו. אבל מצד שני אם הפלאגינים הטבעיים ב VS2015 אינם מסוגלים להתמודד עם git כמו שצריך לצפות שמערכת זרה תעבוד זה פשוט יותר מדי.

גם אם תהיה יכולת הפעלת ELFים (ואני בספק שזה יעבוד) אני לא רואה שום יתרון של זה על gnuwin.


אבל לשפוט על ה"תאימות" של וינדוס עם פוסיקס כנראה שזה לא יעבור בשלום (עד היום אין תמיכה ב BSD סוקטס בתאימות למה שיש לנו בפוסיקס). גם SUA וגם התמיכה המפורסמת בפוסיקס ב 7 לא ממש תפקדה עבור הצרכים שלי.


 לא זה עדיין לא הראשון באפריל , זה נראה רציני....
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה