יום שלישי, מרץ 29, 2016

שוב נוכחתי לדעת עד כמה השירות גרוע אצל ספקי השירות

נעזוב לרגע את העובדה שאני בתור לקוח שצריך אפשרות לא לעבוד תחת NAT נאלץ לשלם תוספת מחיר (~30%) אבל בו נדבר שנייה על יציבות השירות.

אני איש טכני אני מבין שיכול לקרות פאק מדי פעם (למשל שרת רדיוס שמתעופף או הפסקת חשמל) אבל בשביל דברים כאלה יש גיבויי. 

השבוע היתה נפילה שירות של כ 40 דקות (14:45 עד 15:29 ושוב פעם החל מ 15:30 צפונה) והתשובות שקיבלתי - "אין לנו מה להגיד לך עובדים על זה".

אז אם אתם לקוח עיסקי ואתם צריכים איזשהיא הבטחה לשירות כנראה ששימוש בקווים שלהם זה לא הפתרון המושלם ביותר.

מה שעשיתי הוא לנסות להשתמש ב wvdial שעבד כגיבוי לחיבור ולנסות לאתר ה Edimax 3G-6408n שמאפשר עבודה עם שני WANים (ומאפשר לרוץ עם OpenWrt). למה לאתר ? כי הוא פורק לפני רב ונכנס לארון חומרה כי לא היה בו צורך תקופה ארוכה.

לצערי לא נתקלתי במוצר חומרה קוד פתוח שיאפשר לי להתחבר לvDSL או ADSL2+ למרות שהיו קישורים לפרוייקטים שונים לא נתקלתי אפילו באחד שהייתי יכול להשתמש בהם. 

אז מה שאני עושה זה שימוש במוצרים כמו ה Edimax 3G-6408n ביחד עם המודולים שלי לחיוג לAPNים.
כאשר נופל קו ה ADSL שלי זה מקפץ לחיבור ה 3G (שמוחבר ע"ג USB). למזלי היה לי גיבוי אבל השירות הזה פשוט בדיחה.
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה