יום שבת, אוגוסט 29, 2015

תודה לחברת הסלולאר שהחזירה אותי לשנות ה 90

אני חייב להגיד תודה ענקית לחברת הסלולאר לה אני מנויי, בגלל תקלה אצלה (יש כאלה שמאשימים את ה HLR) לא היה לי חיווי שיחות נכנסות לא היו SMSים ולא היו MMSים, במהלך התהליך הייתי כה נואש שאף ניסיתי לנסות לתקשר באמצעות MMS ל מייל ונאדה. ממש חזרתי לשנות ה 90 העליזות.


אבל הקטע המדהים בכל הנושא הזה שיכלתי להוציא שיחות החוצה, ורק באמצעות חברי שיצרו איתי קשר ב jabber גיליתי על התקלה.


ביחד עם המזל המדהים שלי (טוב נו ראיתי שידורים מדב קונף) גם חבילת הגלישה שלי הייתה על 0 "הורדת מהירות" - ולמי שלא נתקל באפקט של   "הורדת מהירות" :


מדובר על מצב בו אי אפשר להתחבר לאתר של ספק הסלולר שלך לבדוק מצב חשבון מהירות שנעה מתחת ל 64Kbps - אז כן ה RSSים עובדים אבל אין IMAP.

המהירות כל כך נמוכה שאתה משתעשע ברעיון של להרים שרת dialin להתקין של mgetty ו PPD הפעלת AutoPPP ורק אז להיזכר שאתה צריך ממשק טורי שימיר v34 ויהיה מחובר איכשהו לטלפון/ מחשב, וזאת בעקבות כי חברות הסלולאר חסמו CSD שמבוצע ע"י ATD  (אם יש משהוא שיודע איך להפעיל זאת מודה מראש). לפחות בסופ"ש חזר החיבור הנורמאלי.

אבל מה שהכי הרג אותי זה היה שירות הלקוחות המדהים :


אני : כאשר מתקשרים לקו שלי XXXYYYZZ נאמר כאילו אני לא זמין, אין לי בעייה להוציא שיחות באותו הזמן וחלק קטן מהשיחות אף הצליח להכנס.

שירות הלקוחות : בוצעו מספר ניסיונות היום 25/08/2015 ליצור עמך קשר, אך לצערנו שיחותנו נותרו ללא מענה.

ניסיתי את הטריק הישן והטוב של החלפת רשתות ונעילה על רשת 3G בלבד אבל כלום, זה פשוט לא מתפקד. לאחר מספר ימים התחלתי לקבל שיחות אבל שוב פעם אין לי דרך לדעת אם התקשרתם או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה