יום ראשון, מרץ 01, 2015

תקלות תקלות תקלות

במהלך ההתקנה של ענני נתקלתי במספר שגיאות הגדרה, לכן אני מפרסם את אותם ואת הפתרונות שלהם.
קצת על המערכת  - את הענן יצרתי על גבי רסברי פיי שמספק שירותי שליחת דוא"ל בתוך exim4 קבלת דוא"ל ע"י שימוש ב dovcat , הזדהות , אנשי קשר ויומן, שיתוף קבצים, שירותי שמות ע"י bind9.

בחרתי ב exim4 ולא ב postfix סתם בגלל העדפה אישית באותו הרגע (לצרכים שלי שניהם עובדים) , הגדרתי שעבור עם smarthost פר משתמש :

צרות עם bind9 : 

במהלך ההגדרה שמתי לב שבקשות לא עוברות הלאה לשרת הבא : אני מספק X שמות בתוך הדומיין שלי , אבל אני צריך ששאר השמות מדומיינים אחרים יסופקו ע"י שרתים אחרים (לדוגמה ע"י הנתב הבא במקרה שלי 192.168.1.1) .

כאשר השתמשתי פשוט ב forwarders זה פשוט לא היה מעביר הלאה את הבקשות (ללא שום דבר מועיל ב לוגים). לאחר חפירה מצאתי שהבעיה היא בהרשאות הבקשה :


הפתרון :
        dnssec-validation no;(במקום auto). 


צרות עם דוא"ל:

503 AUTH command used when not advertised


בהגדרה של exim4 טעיתי ושמתי כוכבית עבור מי עושים relay, מה שצריך לעשות זה להגדיר את dc_relay_domains לערך ריק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה