יום שבת, אוקטובר 18, 2014

העברת groupware

אני עושה מיגרציה לפתרון groupware שלי והחלטתי לראות מה זה אומר מבחינת צד המשתמש, שידרוג צד השרת אמור להיות ללא תקלות אבל החלטתי לבדוק מה קורה מבחינת קונפיגורציה דומה כלפי המשתמש.

המיגרציה שאני עושה אמורה להעביר את כל המידע מספק א' לספק ב' אבל קיים סיכון של איבוד מידע.
לאחר ביצוע המיגרציה אותם שמות המשתמשים / סיסמאות וfqdn אמורים לעבוד בצורה זהה (כך שתוכונות לקוח לא יראו הבדל).

לשם הבדיקה לקחתי שרת  Exchange ובדקתי מה זה אומר בשבילי כלקוח כשיש מיגרציה כזו.
אני משתמש בKDE  .

יומן:


בגלל שאני משתשמש ביומן מקומי (לא סומך על ה"ענן") אין לי שום בעייה,

אנשי קשר:

יש לי מספר רשימות, הרשימות מהשרתים תמיד מגובה.

דוא"ל:

פה גיליתי שנושא תיבת הדואר לא יעבור חלק , את זה רואים  בתוך תוכנת הדואל של  KDE

 
    if (messageCount == 0) {
        //Shortcut:
        //If no messages are present on the server, clear local cash and finish
        m_incremental = false;
        if (realMessageCount > 0) {
            kDebug( 5327 ) << "No messages present so we are done, deleting local messages.";
            itemsRetrieved(Akonadi::Item::List());
        } else {
            kDebug( 5327 ) << "No messages present so we are done";
        }
        taskComplete();

משמעות הפעולה   itemsRetrieved(Akonadi::Item::List()); היא שכל המידע השמור מקומית עבור התיבה יאופס(כל המיילים ימחקו).

התחלתי לחפש פתרון לביצוע גיבוי/העלאה ועצרתי על שימוש ב fetchmail.

לצערי fetchmail נכשל בהזדהות NTLM אבל השרת תומך בGSSAPI ולאחר ביצוע kinit הצלחתי לעבוד מול השרת.

את fetchmail הגדרתי בתוך ~/.fetchmailrc:

poll mailserver.myrtfm.blogspot.com 
protocol IMAP 
port 143
username "username@myrtfm.blogspot.com " 
password "secretpassword" 
is "boris" 
mda "/usr/bin/procmail -d %T"
mimedecode
keep

את procmail הגדרתי כך ~/procmailrc.:
SHELL=/bin/bash
PATH=/usr/sbin:/usr/bin
MAILDIR=$HOME/MailDir/
DEFAULT=$MAILDIR
LOGFILE=$HOME/.procmail.log
LOG=""
VERBOSE=yes

:0:
*^To:.*\@myrtfm.blogspot.com
$MAILDIR/.myrtfm.blogspot.com/

אני מקווה שלא עשיתי שום טעות בהגדרות אבל נראה שהמיילים יורדים, לאט לאט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה