יום חמישי, ינואר 09, 2014

רשת עצלה איך אני צריך פתרון גלישת 3G לתקופות ארוכות

כמו רבים אחרים גם אני מנצל את רוחב הפס ששאני משלם עליו לספק השירות שלי (בממוצע כ 8-10 ג"ב בחודש בתקופות קצרות).


הבעיה שלי זה החיבור, אני כבר התרגלתי למכה של החלפת כתובות או ניתוק/חיבור כל רבע שעה הבעיה שלי זה שלא תמיד חוזרים מתקלות.


לדוגמה כאשר אני עובר מספר ג"ב רציפים דרך E72 המכשיר מתאתחל (וזה עוד מצב טוב כאשר היה מכשיר שהיה פשוט היה נכבה ולא מחזיר לי חיבור).


שיחקתי עם HTC mytouch רק שהחמוד פשוט הפסיק להגיב לאחר כשלושה ג"ב ב burst.
היה עוד אנדרויד שבדקתי (נראה לי S2) שגם הוא לא ממש תפקד לאורך זמן.


יש לי העדפה ברורה לפתרונות שיכולים לדבר ב AT אבל עם אין ברירה יכול לחיות גם עם QMI ודומיו, וכמובן מאוד חשוב לי שהרכיב נתמך בקרנל עם עדיפות ברורה למשהוא פתוח.

אני מעדיף AT כי בעת בעיה יש לי יותר מדרך אחת להרים חיבור/לעבוד מול המכשיר ואני לא רק תקוע מול ממשק net שאי אפשר לעשות כלום כדי להחזיר את המכשיר לעבודה.


אהה .. ושיהיה אפשר לייבא את זה אם זה לא נמצא בארץ .


מי עוזר לי פה בעסק ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה