יום שני, אוגוסט 06, 2012

מישהוא יודע איך קוראים לתהליך הבא שבו חברה אומרת דבר אחד ללקוח ואז מתגלה שדבר זה אינו נכון ?

טוב סלקום ממשיכה להתקשר אלי, ושוב פעם מעצבנת אותי .

אני לא יודע איך זה נקרא בדיוק - 

נציגה מציאה חבילה ללא הגבלה למרות שחבילה זאת בעלת הגבלת מהירות והגבלת קיבולת בחודש.

והפעם פנינה חדשה ,נציגה יש לנו הגדרות שונות לשם חבילה ללא הגבלה, משום כשאני שומע ללא הגבלה ונאמר לי שהחבילה היא ללא הגבלה מתעצבן לגלות שהחבילה היא כן עם הגבלה.



הפעם שוב אמרתי שאני לא רוצה שיפנו אלי נראה מה יקרה הלאה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה