יום שישי, אוגוסט 03, 2012

AP2012

אני חייב להגיד כל הכבוד למארגנים של AP2012 , זה היה כנראה אחד ה AP הטובים שבהם הייתי.
פרט לשתי בעיות לוגיסטיות קטנות (לא היה חולצות ולקחו את הקפה השחור מהאולם)  הכנס היה פשוט תענוג.


באופן מפתיע ההלוך והחזור היה פשוט יותר בשבילי מאשר בת"א (והגעתי מב"ש), כרגיל רכבת ישראל התעכבה ולמרות שיצאתי ברכבת של 6:30 הגעתי באיחור (נכנסתי לאולם בסביבות 10:15 ), מתברר שהאינטרנט האלחוטי המובטח נמצא רק בתחנות ולא במהלך כל הנסיעה (בעסה). יכול להיות שאני אוהב יותר את חיפה מאשר תל אביב אבל אני אישית הרגשתי שבגלל שהיה רכבת אחת ישירה למקום ואוטובוס עד מקום הכנס זה הקל עלי את ההגעה. החזור היה יותר משמעותי כי בניגוד לת"א יש קווים מחיפה שהם ישירים לב"ש (99X) והקווים שמחברים עוצרים בתחנה המרכזית בת"א (איכשהוא אני סומך יותר על קו בינעירוני/ רכבת מאשר על קוו עירוני/מונית שירות שתגיע בזמן והיה מקום לעלות).


למרות שאנשים דיברו על זה שיתארגנו לרכבת של 7:30 מת"א היה רק צדיק אחד שהגיע (נראה לי מירושלים), כך שמצאתי את עצמי סתם פותח לחינם Access point עם שם גיקי בקרון הראשון ברכבת.


נהנתי מאוד מהרבה הרצאות (במיוחד על ההסברים של גלעד בן יוסף על אופן דחיפת פאטצים וחבל שלא הצלחתי לטפוס אותו לדיסקוס כי היה לי הרבה שאלות כלפיו).ותוך כדי הרצאה חתפתי שתי תקיעות חומרה + kernel oops ב3.2


על הדרך הספקתי לפגוע בטעות בגאבור (כי אמרתי בטעות שאני לא אוהב את אחד האלמנטים במקום שאני לא אוהב את padre) - אז גאבור סליחה.


הפעם בניגוד לשנים קודמות גם יכלתי להשאר כמעט עד סוף הכנס (יצאתי ב14 בשונה משנים קודמות שהייתי בורח ב12 מת"א), אם תשאלו אותי אם עדיף כנס בת"א או חיפה אני אישית הייתי מעדיף להגיע לחיפה (ההגעה היתה פשוטה יותר).


אם לסכם את הכנס זה היה פשוט תענוג.

נ.ב. מעניין לדעת עם הפעם הגיע מספר דומה (או יותר) מאשר כאשר היו כנסים בת"א/רמת גן

2 comments:

  1. אני תוהה איך ההגעה שלך לחיפה הייתה פשוטה יותר מאשר תל אביב אם בשני המקרים כנראה היית נוסע באותן רכבות.

    או שפשוט אנחנו רואים פה שיפור בזכות מיזם ייעול התחבורה המסילתית לבאר שבע שהסתיים לפני שבועות ספורים?

    השבמחק