יום ראשון, יולי 29, 2012

למה אמרתי שלום ולא להתראות לסלקום

אז הסאגה שלי עם חברת סלקום ממשיכה , אם אתם צריכים מספר פוסטים ישנים אצלי תהנו לקרוא.

לא ביקשתי הרבה מסלקום, לא ביקשתי הנחות , לא ביקשתי שלא יטעו בחשבון שלי.
ביקשתי משהוא פשוט אל תפריעו לי עם הספאם הטלפוני שלכם.


אתם מבינים כשלקוח של סלקום מקבל ספאם טלפוני מחברת סלקום למספר שנוייד לחברת סלקום עם הצעות לעבור לסלקום זה מעצבן, אז עשיתי מה שכל גיק מצויי עושה כתבתי פוסט , עשיתי קצת רעש בטוייטר וקיבלתי טלפון מנציגה חביבה שהבטיחה שזה לא יקרה ושלחה לי אף מכתב בו הם מתחייבים לא לזבל לי את הזמן (במילים הרבה יותר מנומסות).

עברו כמה חודשים והפלא ופלא החברה ממשיכה לזבל, להתקשר בשעות מוזרות להציע לי לעבור לסלקום כשאני כבר בסלקום, כל פעם אני מבקש לעדכן את הנושא - שלא יתקשרו אלי, כל פעם הם מתרידים אני צריך לעצור עבודה או לצאת מהרצאה אבל מה זה הזמן שלי לא שלהם נכון ?

אבל מה כלום שמים פס על מה שהם הבטיחו וממשיכים להספים אותי.

והיום קיבלתי שיחת טלפון (וחבל שלא הקלטתי אותה) מנציגת שימור לקוחות - לא סיימתי מסלול ניוד לפני כן אז גולן טלקום, הוט מובייל (לא זוכר עם יש עוד מישהוא) שימו לב סלקום מתקשרת ללקוחות לפני שאלה סיימו מסלול ניוד ונרשמו אליכם - כלומר אם אלו רק התעניינו נכנסו לאתר וקיבלו סמס עם קוד הם יוצרים קשר.

מגיע לי נציגה חביבה ואני מסביר לה שמה שמפריע לי זה שהם מזבלים אותי, שזו הסיבה שאני חושב לעבור - כל פעם שהם מתקשרים אני צריך להפסיק לעבוד (כי למה שהם יתקשרו בשעות שאנשים נורמאלים לא עובדים בהם), או לצאת מהרצאה אילו היו מתקשרים ממספר גלוי עוד ניחא אבל חסום זה או מילואים או משהוא רע, היא מנסה להציא חבילות יותר טובות ואז מתחילה הסאגה החדשה:

"אנחנו נותנים חבילה ללא הגבלה" -

כשאני מאמת אותה כי קיימת הגבלה בגלישה היא מתחילה לטעון שהורדת מהירות איננה הגבלה ,
אני מציג לה כי בגלל שהזמן בחודש סופי הורדת המהירות מקטינה את הגודל הסופי שניתן להשתמש.
כלומר בניגוד לשם החבילה, החבילה בפועל מגבילה את כמות הגלישה לערך נמוך ממהמירות עליה החברה מציגה כי תספק. למרות שאני מציג כי זוהי הגבלה היא מעלה טענה כי אנשים לא צורכים יותר ממספר ג"ב בחודש.

אני מתחיל לצחוק ואני מציג שהנה אני (טוב נו אני גיק) גולש בעשרות ולפעמים מאות ג"ב בחודש הסבר -
הטלפון הנייד שלי משמש כמודם סלולארי למחשב נייד ואני מריץ הרבה rdp + youtube.
כשאני מעלה את הנושא שתסתקל על החברה שגולשים בסלקום בקווים נייחים היא מתחילה לגמגם שהיא לא מכירה את המספרים הללו כי היא לא עובדת בדאטה. ואם אני כבר משלם על גלישה ללא הגבלה אז אין שום סיבה שאני לא אנצל אותה.האמת אני לא מבין לקוחות שיש להם חבילה דאטה ללא הגבלה שלא משתמשים במכשיר הסלולאר שלהם גם לגלישה נוספת של דברים שלא צריכים זמן תגובה גבוהה.


"החבילה שאנחנו מציעים זהה לחבילה בחברה שהתסקלת בה" -

אני שוב פעם מאמת אותה עם העובדה שהם מציעים פחות מהחבילה אז היא מציגה כי יש הבדל של 1 ג"ב בהורדה.

למה אני לא נתקל בנציגים שיודעים על מה הם מדברים ?

לנציג  הבא שמתקשר אלי - לפני שאתה בכלל מתקשר תבדוק טוב טוב , אם הרשתי לכם לפנות אלי ואם יש לך מושג טוב על מה אתה מדבר כי רוב הסיכויים שאני כלקוח קראתי את כבר מספר הצעות , ויש לי מושג קטן בתקשורת.

נ.ב.
זו היתה כנראה נציגת השימור הטובה ביותר שנתקלתי בה - מספר דקות של שיחה ועברתי לחברה אחרת.
יש לי גישה לעוד מספר קווים של חברות אחרות כך שאני יכול להשוות את רוחב הפס של הספקיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה