יום רביעי, דצמבר 07, 2011

להבין שאתה באמת צריך זה עוד מימוש של סיפריה

 זוכרים את הwsdl של אחת ממערכות ה CRM שנלחמתי בה לאחרונה ?
נו זאת אם ה WSDL שלא מתאים לצד השרת.

מאוד התלהבתי מהעובדה שעכשיו זה עובד והגעתי לנקודה שהבנתי שאני יכול לממש pim plugin שיעבוד עם thunderbird + lightining + provider/ kontact

התחלתי לממש את ה library שאוכל להכניס ואז ירד לי האסימון - אני ממציא מחדש את libgcal רק עבור CRM אחר. כמה שעות של טיול בקוד ואני מבין ש:
  • צריך ספרייה שתוכל לתת מידע מהקישור בין המכונה המריצה לבין מערכת ה CRM.
  • צריך להשתמש בספריות כמה שיותר גנריות וכמה שפחות תפורות למערכת (היה שלום MSXML).
  • צריך קוד ב C טהור - צריך להבין איך לעשות נכון את ניהול ועיבוד המידע  (pthread לא בא בחשבון)
  • צריך פתרון פשוט בשביל לא לגמור עם עוד רעיון שלא יהיה אפשרי לכתיבה (ראה ערך אקונדי ב thunderbird).

לא אמרתי נואש קפצתי לחבר שהוא כותב למערכות PIM כעבודה והוא שימח אותי בכלל : 
כמו שחשבתי עדיף לבצע הפרדה בין סיפריה שתבצע ניהול חיבור ויצרת איש קשר / יומן מאשר לקחת את הקוד ולהשתמש בהתאמה של כל אחד ממנגנוני הPIM.
צריך להזהר מלהשתמש בהתקני האיחסון היפים למידע (המחלקות של KDE , Evolution )  ולהשתמש במחלקות של vcard  , vcal / vcalendar וכן מעטות הסיפריות שמתנהגות בצורה זהה גם בויינדוס וגם בדביאן.

בנושאי vcard צריך להזהר כי הרבה מאוד חברות מגדירות שדות נוספים שיש צורך לזהות (רמז עבה לסקייפ ו KDE).

לבנתיים אני יושב על ה design אם כי gdata נראה ממש טוב. 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה