יום ראשון, אוגוסט 14, 2011

המשיח בדרך ?

למרות שאני ממש לא אוהב את אפל לאחרונה היא מוציאה מוצרים מעניינים.
אם באמת קיים מימוש חופשי ל"רעיון החדש" של מדפסות בלי דריברים זה יהווה מהפכה לא קטנה.

חדי העין שבין האנשים ישימו לב שהרעיונות המוצעים כבר ממושים ב cups ואחרים אבל ... אנחנו מאוד תלויים ביצרני המדפסות:

זה שאני יכול לחבר כל מדפסת לcups שלי זה רק תלויי בטוב ליבו של יצרן המדפסות והאמת ... הוא לא תמיד טוב לב (יש לי יותר ממדפסת לקסמרק אחת שזרוקה בבית).

וכן אני יודע שיש אפשרות לבצע "הדפסה ללא דריבר" באמצעות אחד מפרוטקולי הרשת (IPP לדוגמה) אבל יש אבל מאוד גדול - בשביל לתמוך ב IPP דרך אמצעי שלישי (שירות אחר) יש צורך שלשירות תהיה אפשרות לעבוד עם המדספת.

האם יש סיכוי שתודות לפטנט מסויים חברות יתחילו לממש כך שתמיד יהיה לנו אפשרות להדפיס ? (לקסמרק זה רמז בשבילכם).

2 comments:

  1. מדברים על זה כבר קרוב ל15 שנה, אתה חושב שמשהו באמת יתקדם משם ?

    השבמחק
  2. אני סומך על תרבות העדר - ברגע שאפל תציע הרבה חברות בתקווה יתחילו לעבוד כמו שצריך ולתת דריברים לא רק ל win

    השבמחק