יום רביעי, אפריל 20, 2011

הסעות לאוגוסט פינגויין 2011

בשנה שעברה המידע הגיע מאוחר מדי ולא בכל המקומות אז החלטתי השנה לשלוח מראש לכולם.
אם בשנה שעברה חיפשתי ב ( IRC (##linux-il ו ברשימת התפוצה linux-il השנה למדתי מתומר כהן ושלחתי קודם כל למקור

עשיתי קצת סקר שוק לגבי הסעה מחיפה לרחובות ומב"ש לרחובות עבור אוטובוס של 50-51 איש 1500-1900 ש"ח (שני הכיוונים) כולל כביש 6.
עבור מוניות (4 מקומות) המחיר נע היום בין 300-350 מב"ש לרחובות.

הסתכלתי על חיפה כי עד כמה שאני יודע (ויכול להיות שאני טועה) היא בין המקומות בעלי הגישה הטובה ביותר לתח"צ (אם אתה חוזר בשישי משם יש לך סיכוי טוב להגיע לבית).

הבנתי שעוד לא נבחר מקום אבל כל מקום שנבחר תהיה בעיה - התחבורה הציבורית בישראל די $@$# בלשון המעטה:
אני שופט כדרומי בלבד להגעה לב"ש והמושבים מסביב לאשדוד / קריית מלאכי -

רחובות - יצאה מאוחרת באזור ה -13:30 13:00 (אוטובוס בלבד)
ת"א - לפי מיקום אבל מסתובב איפה שהוא באזור ה 11:45 (עבור רכבות)

נכון אני יודע שבחירת מקומות לבדוק חיפה / ב"ש / אשדוד יכולה להפלות אבל הכוונה היא היכולת של האנשים להגיע משם לבית.

תגובה 1:

  1. אין איזו מערכת חופשית שמאפשרת לאנשים להתחבר בניהם על סמך יעד נסיעה משותף? אם אין מערכת כזו נראה לי שיהיה נחמד מאד אם מישהו יפעיל IDE ויכתוב אחת כזו עבורנו. ☺

    השבמחק