יום שני, אוקטובר 11, 2010

חברת הוט אתם עוברים על החוק

אני לא לקוח של הוט ואחרי היום לעולם לא אהיה:

היום ( ב 11 לאוק' 2010 ) בשעה 12:17 קיבלתי שיחת טלפון מהמספר 0572303443 בחור שהציג את עצמו בתור עידן קדוש וציין מספר עובד 3091 הציע לי להצטרף לתוכניות של חברת הוט.

לא רק שהשיחה היתה לטלפון שאיננו רשום ב 144 הכתובת שהגיע עליו היתה הכתובת הרשומה במשרד הפנים (עברתי דירה) על כן מפתיע אותי הדרך שהם קיבלו את המידע הזה.

רציתי לבדוק עם מדובר בעובד אמיתי והתקשרתי ל *6900 אבל הפתעה ובמשך שבעה דקות איש לא ענה לי התיאשתי ואמרתי כי אינני רוצה בשירות.

האם בנוסף לעובדה שהוט מאיימים על לקוחות להצטרף , פוגעים בלקוחות עסקיים פוגעים בשירות של לקוחות על מנת לאתר מתחברים פירטיים אכשיו גם גישה למאגרים ?
האם מחרר נראה פרסומות של אנשים בפרצוספר שמשתמשים בשרות (הרי יש להם כבר תמונות של אנשים ושמות של אנשים שהם לקוחות או לא לקוחות).


תגובה 1:

  1. נחשו מה למרות שביקשתי מהם לא לפנות אלי הם שוב מתקשרים -
    היום ב 13:32 התקשרה אלי שוב חגית להציא והפעם היא גם הבטיחה שתעדכן לא לפנות אלי ... בסדר .. אני מה זה מאמין

    השבמחק