יום חמישי, אוקטובר 21, 2010

יש לך 4000 חברים וממש לא מתאים לך להריץ תוכנה בשביל לקבל את פרטי ההתקשרות שלהם ?

פיטצר נחמד בסקייפ מאפשר קבלת האימייל של האנשים שנמצאים בחברי הפרצוספר שלך.

גם אם האדם הסתיר את הפרטים לסקייפ היכולת לקבל את המידע הזה (הסבר בפרצוספר) אכשיו אני מנסה להבין איך אני יכול להשתמש בskype-api בשביל לקבל את המידע בצורה יותר מופשטת.

אז היום יש לי את אנשי הקשר מlinkedin מ facebook ואחרים (ככה גם אם ינעלו לי את המשתמש תמיד המידע יהיה ברשותי).
לבנתיים אני עושה איסוף מידע ע"י פרצוספר->סקייפ->kde אבל אני מקווה שאני לא אצטרך לעשות זאת יותר.

את המידע מפרצוספר לקחתי בצורה ידנית בקשת fql בסגנון של :
SELECT uid, first_name, last_name, name, pic_big, affiliations, religion, birthday, birthday_date, sex, hometown_location, political, current_location, activities, interests, music, tv, movies, books, quotes, about_me, hs_info, education_history, work_history, profile_url, profile_blurb, family, username, website FROM user WHERE uid IN (1,2,3,...)

כאשר את הuid קיבלתי בצורה הבאה :

SELECT uid2 FROM friend WHERE uid1 = 00000000

את המידע מjson אני מתכנן להוציע באמצעות json.pm ומשם לייצר vcf זה באמת פשוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה