יום ראשון, ספטמבר 05, 2010

צריך להשתמש בטוייטר בשביל להיות לקוח ?

זוכרים שאמרתי שאני מחפש דרך להשתמש ברשת באמצעות מודם סלולארי ? אז חשבתי לעצמי לבחון את המודם הסלולארי של אורנג' בשביל שאוכל להשתמש בשירותיהם גלישה סלולארית.

אז ניגשתי לכתובת יצרת קשר באורנג' (כי לא היה מספיק מידע באתר ) על מנת לשאול האם אני יכול להשתמש בשירותי המודם של חברת אורנג' כי מה לעשות אני קצת יותר מבודק מיילים/ נכנס לIRC.

אבל הפלא ופלא האתר איננו עובד בפיירפוקס (סורי אני משתמש לינוקס) , כלומר ניגשתי לאפשרות יצרת קשר וברגע שלחצתי על שלח לא היה שום תגובה בצד הלקוח (אני ממש לא מתכוון לחפש תסריט grease monkey בשביל לבצע רכישה).
לכן השתמשתי בשיטה הישנה של צייוץ ואז חזרו אלי בציוץ. אני אוהב את השיטה של לצייץ ולקבל תגובה תוך שעה זה עדיף מאשר להגיע לנק' שירות. ולאחר מספר זמן קיבלתי כתובת להתקשרות וחברים נתנו לי גם את הכתובת direct@orange.co.il

מספר שאלות:
היכן ניתן למצוא את חוזה ההתקשרות עם החברה (אני רוצה לקרוא אותו לפני מעמד הקנייה) ?

הנני צרכן אינטרנט :

אני מתכנת וככזה אני מעביר buildים די גדולים (לפעמים 200מ"ב לקובץ), לכן חשוב לי מהירות העלאה.
צרכן של וידאו בסטרימינג ( megaupload, youtubue,zshare וכן הלאה).
משמש רבות בVoIP (בממוצע כ150 שעות בחודש) בנוסף רצה אצלי מרכזיה בבית (מבוססת תוכנה).
עובד מול שרתים בחול בצורה מאובטחת (תקשורת SSH).
עובד עם מערכות תקשורת מבוזרות.
העברת קבצים (עד 50ג"ב בחודש לא כל חודש).

האם הנני מתאים להיות לקוח שלכם ?
במידה ואתם עושים העדפת פורטים / שירותים / הורדת (מצאתי את זה אבל אני צריך יותר מידע) מהירות באילו תנאים ולכמה ?

נ.ב.
אני לקוח עבר של החברה שעזב אחרי שלוש ומשהוא שנים לאחר שהחברה לא התאימה לצרכי (אה והוסיפה חיוב שלא בצדק).
לכן אני צריך להיות בטוח לגבי הכול לפני חתימת חוזה מול חברת סלולאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה