יום רביעי, אוגוסט 11, 2010

אם יש לך קשר לארגון פר"ח (עובד) צור קשר עימי: יש חור באתר פר"ח ששולח פרטי חשבונות בנק לכל דורש

אם יש לך קשר לארגון פר"ח (עובד) צור קשר עימי: יש חור באתר פר"ח ששולח פרטי חשבונות בנק לכל דורש של מי שהיה בעבר בפר"ח התנדב בשנה האחרונה.

בפעם האחרונה שפירסמתי חור (וחלקו עדיין קיים) , קיבלתי איום בתביעה אמרתי כי אם מידע עובר שלא בשימוש בהצפנה כל אחד יכול לאסוף אותם.

הבעיה הפעם :

קיים שירות באתר שאם משתמשים בו מקבלים פרטים אישים של מתנדבים (פרטים מזהים ,פרטי הרשמה , חשבון בנק ועוד ).
מכיוון שגם אני רשום בפר"ח אני מאוד לא נהנה מהעובדה שאיזשהוא זב חותם/ ילדון סקריפטים יקבל פרטים שלי ושל עוד אלפי מתנדבים אחרים .

שלחתי מייל לפר"ח דרום ולמספר רכזים אבל אני יורה לכל הכיוונים אני ממש לא מעוניין שבנוסף לגניבת המידע של 100,000 איש השנה יהיו עוד גנבת פרטי חשבונות בנק וכתובות.

צרו קשר עמי במייל או בטוייטר (מידע יועבר רק לאנשים שאני אוכל לזהות כאנשים העובדים בפר"ח).


עריכה -

לאחר שלוש שעות (אחרי שהתחלתי ליצור קשר) אחד מהאנשים פניתי עליו חזר אלי,
לאחר חמישה ימים (ב15 בשעה 13:20) יצרה איתי קשר בחורה ואמרה כי אני הראשון שנתקל בזה וביקשה פרטים , הבהרתי לה כי ממש לא רוצה להעביר את המידע טלפונית אלא פנים מול פנים עם תעודת זהות של מקבל המידע נאמר כי ייצרו עימי קשר.

יש לציין שכנראה שאני לא הראשון שנתקל בכך משום מה אני ממש לא מאמין לכך - שתכונית המאפשרת קבלת פרטיהם של כמות המוגבלת רק בסטודנטים שנתנו את פרטיהם לאתר ברכה מעיני כה רבים.

תגובה 1:

  1. הי!
    אני סקרן איך זה יגמר. אנא תמשיך לעדכן.
    תודה!

    השבמחק