יום חמישי, אוגוסט 05, 2010

החוצפה של אנשים לקחת מידע אישי

אתמול הלכתי לחגוג את האירוסין שלי וקפצתי לפאב.

איך שניכנסתי קיבלתי סטירת פרטיות : בפתיחה דרשו ממני את תעודת הזהות על מנת להכניס למערכת, כשהתרעמתי אמרו שיוכלו להסיר אותי מרשימות התפוצה שלהם.
אם כל הכבוד אני ממש לא מעוניין מראש להכנס לרשימה זו.
בתשובה נאמר לי כי אלו הם נהלי המקום ואין מה לעשות.

כאשר אמרתי שזכותי לא להשאיר פרטים ניסו לשכנע אותי להשאיר את פרטי בשביל הבירוקרטיה של המקום.

לא יודע אני ממש לא רוצה להשאיר פרטים התחיל ויכוח בו ניסו לשכנע להשאיר את פרטי תעודת הזהות שלי.

עם כל הכבוד מראש אני לא רוצה להכנס לרשימות תפוצה ולפילוח שוק, לאחר מספר דקות של ויכוח ביקשתי מחברי שנעזוב את המקום הם ניאותו לתת להכנס ללא השארת פרטים מזהים.
מדהימה העובדה כי רק כשהתחלנו לעזוב פתאום היה אפשר להכנס ללא השארת פרטים מזהים.

חשבתי שזה הכל , איך שניכנסו כמות העשן היתה פשוט נוראית בכל חור מישהוא עישן (אבל היו סימון נגד עישון על הקיר).

בקיצור אם אכפת לך מהפרטיות שלך פשוט תעלה כי אתה מעדיף להשאיר את הכסף שלך במקום אחר אם הם לא מוכנים לתת להכנס.

דראפט זו היתה הפעם האחרונה שאני מגיע לשם.

ולחמולוגים שיקפצו מה הבעיה ב 2006 פנו לבקשת יצרת מערכת לממכר פרטי אנשים בב"ש שנאספו ע"י עמותה מסויימת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה