יום שישי, אוגוסט 06, 2010

אוגוסוט פינגויין 10

אז הנה הגענו אפילו בזמן (טוב נו אז קמתי בחמש וחצי בבוקר בשביל לגלות שהאוטבוס יוצא ב7 ). אבל לפחות זה יותר טוב מלהגיע לת"א.תכננתי להגיע עם ארוסתי אבל בגלל בעיות טכניות הנושא ירד מהפרק.
למה הגענו ... קפלן מגייס כסף עבור אובנטו איפה הימים שדביאן היה הדבר החשוב ביותר.וניסה לשכנע אותנו להשאיר עוד קצת כסף בקופה.

לאחר מכאן דורון נתן מספר תודות לפולטיקאי מסויים , לא יודע למה אבל אני אישית לא רואה שנתינת תודות לפעולה שמראש היתה צריכה להתבצע.לדעתי היו צריכים לעקוץ את האנשים שכלים כמו ממשל זמין עדיין לא משתמש במערכות פתוחות או מערכות על טהרת הכחול לבן.
ועל האיזכור של מאיר שיטרית אני בכלל לא רוצה לדבר.

את הרצאת אנדרוייד די אהבתי, מסביר טוב רק שהיה יותר מדי "מכירה", ניסיון למכור את המערכת. למרות שההרצאה היתה טובה ציפיתי לעוד.

ב0AD קיבלתי חשק לחפש את קובץ ה deb לדביאן (לא רוצה של אובנטו), המשחק זרק אותי 10 שנים אחורה לימים שביליתי עם AOE2. אח הימים של פעם ... , האמת אני חייב תודה למשחק בגלל שמשם גיליתי על spider monkey.
את ההרצעה של עידו פיספסתי וקצת מבאס כי דווקא זה עניין אותי במיוחד.

בפלוקסבוקס היה מצחיק כי מישהוא נחר, למרות שאני מבין לחלוטין את עמדתו של המרצה .. זה טרוף לכתוב קוד עם המזגן לא עובד (רמז עבה).

וקפלן כרגיל מפריע לכולם, האם יהיה טקס בו קפלן לא יצטרך להוריד אנשים מהבמה ?!

אבל אתה יודע שהארוע הוא הצלחה מסחררת כאשר :

ארוסתי (מהנדסת מכונות ) אמרה כי פתוח זה יותר בטוח, והחזיקה את הספר הקטדרלה והבאזר ביד ...


מבחינתי אחד הדברים היותר חשובים היה הערה שרם און ו דורון העלו כי יש בעיית חוקיות בהקמת שירותי SIP בישראל.
זהוא מקום לפוסט נפרד אבל לדעתי זה מחייב התערבות של אנשים שמבינים בחוק בנוסף לטכנלוגיה:
אני ורבים אחרים בלי בעייה יודעים איך להרים מערכות תקשורת פנים וחוץ מדינה באמצעות כלי תוכנה חופשית (ואף יש פרוייקט כזה) אבל ..
לא ברור עד כמה הנושא חוקי.

אני נרשם לשעות יעוץ חינם של העורך דין אצלנו במוסד לימוד אבל אני חושב שאנשים שמבינים תוכנה חופשית צריכים להתערב בנושא...

נ.ב.
איפה תורמים בשביל לקנות מספר ספרים כאלה ?

בקיצור נהנתי מאוד וברחתי לפני הזמן, ושוב פעם פיספסתי את מסיבת המפתחות .

5 תגובות:

  1. אהה, לשנייה ראיתי אותך הבוקר. לא קשה לזכור אותי. אני בכיסא גלגלים ממונע... מכל מקום, הייתה חוויה מעניינת להיות בסביבה פיזית עם אנשים שאני מכיר רק באופן וירטואלי.

    יואל

    השבמחק
  2. מה? היית בכנס? איפה? רציתי לדבר איתך.

    השבמחק
  3. @myrtfm בסוף לא מצאתי זמן דבר איתך.. לא נורא אפשר להשלים בטלפון אני מניח.
    האמת ש"פלקס בוקס" הביא לי חשק להשתמש בפיצ'ר של המעברים המהירים ב-KDE


    @yoel נעים להכיר! מצטער שלקח לי כמה שניות לעבור לשפת סימנים שאמרו להיכנס. פעם הבאה אשמח ללמוד.

    השבמחק
  4. ישבתי כמו חנון מצוי מקדימה,

    את יואל לא הספקתי לטפוס (ניסיתי לעשות יותר מדי דברים בו זמנית) רציתי לדבר איתו על נושא של הנגשת הרצאות.

    השבמחק
  5. יאללה, תדבר. עומר זק עשה עבודה טובה מאוד. הוא גם הפיק לקחים בוויקי באתר המקור. בקרוב אכתוב בבלוג שלי על הכנס וגם על עניין הנגישות והצעה לקצת שיפורים לשנה הבאה. כן, הבלוג שלי רדום...

    השבמחק