יום שני, יולי 12, 2010

אוגוסט פינגויין הנה באה

איזה כיף אוגוסט פנגויון מתקרב וכבר אנשים מתחילים לריב ...

התפרסמה הודעה בוואטסאף לתשלום בכנס בה נאמר כי יהיה אמצעי תשלום מזומן, וגם תשלום דרך האתר.
האמת עוד לפני שהתפרסמה ההודעה שאלתי בפרצוספר בנושא (כי בהתחלה נרשם כי ניתן לשלם רק דרך לתרום), והיתה תשובה שאפשר לשלם במזומן.

אז הפעם מדובר בברכה כי מראש דואגים לזה שתהיה אפשרות תשלום אחרת מ"לתרום", יש אנשים שמסיבותיהם שלהם לא מעוניינים להעביר כספים דרך אתרים. לכל אחד יש סיבה:
חוסר תמיכה בFF,
חוסר עמידה בתקנים ,
סוג מערכת ההפעלה ,
הגדרות הסביבה,
סתם עיצוב שלא מתאים.

הסיבה שאני לא מעוניין לשלם דרכם היא אחזקת השרת שדרכו הולכים לבצע תשלום.

אינני אומר שיש שם משהוא רע,
רק שלי זה לא מתאים - אינני אומר כי האתר איננו מאובטח או כי יש פגם כלשהוא בעבודתם.
רק שלפי דעתי תשלום דרך האתר איננו מספק את צרכי (מה שלי לא מתאים זה הפלט שיתקבל מהסורק החביב עלי עם הפרמטרים הבאים)
-sS -sU -T4 -A -v -PE -PP -PS21,22,23,25,80,113,31339 -PA80,113,443,10042 -PO --script all $somewebsite

בשנה שעברה היו מספר מתנדבים שעזרו בקופות ואני די בטוח שאם תעלה בקשה לאנשים שיעזרו בקופות יהיו הרבה אחרים שיוכלו לעזור. הפעם אני כנראה לא אוכל.
ולגבי התשלום אני באמת לא מבין למה אין פתרון דוגמת העברה אלקטרונית לחשבון של המקור (בנקאי), זה כנראה יהיה זול יותר לעמותה - תשלום ההעברה הוא על המעביר ולא על מבצע הסליקה. מאובטח יותר (משום מה אני סומך יותר על הבנק שלי מאשר על צד ג' ).

והנושא הכי מוזר שלא מפרסמים מי מארגן את הכנס, כי מיטל לא אחראית אז את מי צריך בדיוק להאשים בכל מה שלדעתנו לא בסדר ?! ;-)

6 תגובות:

  1. גם שנה שעברה התכוננו מראש לאפשרות של תשלום במקום, אבל העדפנו שהרוב ישלמו דרך האתר על מנת למנוע תורים בכניסה כמו שהיו בשנים שלפני כן.

    מי שמארגן את הכנס זה בעיקרון הועד, בפועל בעיקר קפלן. אבל התחלתי לעזור לקפלן אז אתה מוזמן להמשיך להאשים אותי :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. שאלה מעניינת...ניסיתי להגיב עם הוורדפרס אבל הוא כתב שיש שגיאה, אז הגבתי עם הג'ימייל ואז ראיתי שהוא פרסם את שניהם למרות השגיאה שהוא כתב על הראשון...

    השבמחק
  4. ולאלה מבינינו שבכל זאת רוצים לדעת מה אומר אוסף הדגלים, מי הסורק, ומה אומר הפלט שלו?

    במלים אחרות, תוכל לפרט בעברית מה לא מתאים לך באתר לתרום?

    השבמחק
  5. לא מתאימים לי נוהלי יצרת החוקים של חומת האש וניהול אבטחת המידע של השרת.
    אינני אומר כי יש פגם בעבודה זו, רק שלי זה לא מתאים - התנהגות זו יכולה להצביע (מבחינה סטטיסטית) על דברים אחרים שמהם אני מפחד.

    אתה מוזמן לחפש את רשימת הדגלים ותגיע להסבר - אני מצטער שאני נותן STFW אבל אני ממש לא רוצה שיבואו אלי בטענות אחרי זה.

    השבמחק