יום שני, יולי 05, 2010

אילו רק הייתי בן של שופט

זוכרים איזה טיפול קיבלה החקירה של הבן של חשין ? חשבתי שאחרי הרעש הזה כל אזרח ממוצע יקבל את אותו הטיפול.
אתם יודעים אני לא מבקש טיפול VIP פשוט שיבדקו תלונה ויחקרו...

תקציר הסיפור - הרכב שלי נגנב ונמצא לאחר שבוע ע"י העירייה במרחק של רבע שעה נסיעה מהבית שלי.
המשטרה לא הצליחה לקחת טביעות אצבעות מהרכב, טיילתי לי בשכונה וזיהיתי חלקים מהרכב הגנוב מאחורי מספר בתים, מרחק של 2 מטר מסככה לידה עמו מספר רכבים שנראו כבמהלך תיקון. פנים הרכב קושקש בספרי אדום וליד חלקי הרכב שנמצאו יש סימני ספרי בצבע זהה עם ציור של סמל(?). הרכב בבירור עבר תאונה כשהיה גנוב.

הזמנתי ניידת והיא הגיע אחרי שעה (זמן נמדד) ובה שתי שוטרות,האמת היה לי קשר עם הרבה נותני שירות מפקידים ועד שרות לקוחות בחברות סלולאר אולם עד אז לא ראיתי זלוזול כה רב בלקוח .סירבתי לנסוע איתן בניידת (אם זה באמת משחטת רכב או סתם חבורת נוער שעוסקת בזמן הפנוי בגניבות רכב אני ממש לא מעוניין לקבל דקירה בגלל איזה שהוא רכב (תתפלאו באיזו מהירות אדם נפגע לאחר דקירה בחפץ דק בפגיעה ברגל או צידי הגוף).

כיוונתי את הניידת לאן שיש חלקים ועקבתי אחרי הניידת לראות מה זאת תעשה,
הייתי מופתע כאשר השוטרות אפילו לא יצאו להסתקל בנקודה של חלקי הרכב, הן פשוט המשיכו לנסוע עשו סיבוב וכשחזרו טענו כי לא ניתן לקחת מחלקי הרכב (בין הייתר מראה עליה ראו סימני ידיים, משטחי פלסטיק וברזל נקיים) אבל אם אני רוצה אני יכול לאסוף את החלקים לבד ולגשת לתחנה.הפתיע אותי הטענה הזאת, אני אולי מהנדס אבל ממש לא איש מז"פ בשביל לקחת חלקים ללא זיהום ופגיע בעדויות.הן סירבו לצור קשר עם מז"פ.

ניחא , הם הקפיצו אותי לתחנה בשביל שאמלא תלונה ותוך כדאי קראו לי ילד וביצאה שמעתי אותן בקשר "אם המז"פ רוצה לעשות ניווטים שיעשה את הוא" (נראה לי ששכחתי מספר מילים). אני לא יודע אבל אני די בטוח שלקרוא לאדם ילד זה לא הדבר ראוי.

בתחנה רשמתי תלונה נוספת בהם נתתי מיקום די מדוייק לחלקי הרכב, השוטר הבטיח כי יום למחורת יפנו אלי בשביל שאני אכוון אותם.
קמתי מוקדם במיוחד , לא הלכתי לבחינה וחיכיתי ... עבר יום יומים .. שבוע ..
עברתי באזור וראיתי כי לא נעשה דבר, אז החלטתי לקפוץ לתחנה בשביל לבדוק מה קורה עם הנושא.

ומה אני מגלה התיק נסגר, ביקשי לצלם את כל התיק בשביל לראות מה עשו אבל היו מספר פלטי מחשב שלא נתנו לי אני באמת רוצה לדעת מה נכתב שם. מדוע לא נלקחו חלקי הרכב למז"פ מדוע לא נבדק ומדוע התיק נסגר.

אני רוצה להבין מה המשטרה צריכה יותר, יש חלקים מהרכב הגנוב יש שני בתים חשודים (מאחורי אחד היו חלקים) ואחר מרחק של שני מטר מחלקי רכב (סככת רכב).

והדבר הכי מעצבן למה שוטר מבטיח כי יצרו איתי קשר ולא יוצרים איתי קשר, אני הפסדתי מועד בחינה רק בשביל לחקות.

נ.ב.

בגלל הנזק הכבד ברכב הרכב ירד מהכביש ונמכר כגרוטאת ברזל.

מספר תמונות:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה