יום חמישי, יוני 17, 2010

הצעה לHP

אז אני מתלונן כנגד מספר מימושים להתקני הנעה של חומרה שקיימת אצלי בנייד, ואני אף מקלל את הרגע שבחרתי בנייד מסוג אייסר - והפעם לא בגלל שרות הלקוחות הגרוע של היבואן (ניופאן בזמנו) והתנערות החנות המוכרת מאחריות (באג) אלה כי קימות בעיות בנייד עצמו (יותר נכון בהתקני הנע שעובדים עמו).

בין היתר -
מודם שלא ניתן להשתמש בו מעל 14400.
כפתורי מולטימדיה שלא בדיוק עובדים - כן קיים acerhk/wmi_acer וחבריו רק שזה לא משהוא רשמי ויש המון באגים כי אין תיעוד לחומרה שפורסם מעולם.
אי אפשר להשתמש בכל הפתרונות במכשיר בפתרונות חופשיים (כלומר התקנה נקייה של דביאן/ארץ' רק מהמקורות הרשמיים).

לא מזמן HP ישראל התעניינו בנושא והציעו להפנות אלי נציג.
משום שאני לא ממש מעוניין שנציג מכירות יפנה אלי ויתן הבטחות (שהוא לא יכול לתת בנושא) אני מציע לעומד מאחורי @hpisrael פתרון:
פרסם דף / קישור בו אתה מציג פתרון לבעייה שלי שהוא:
1) מחשב נייד שכל הפונקציונאל שלו בדביאן עובד כלומר גם כפתורי המולטימדיה , גם השלט הכל יכול להיות מוגדר ועדות לכך (צילום וידאו, מדריך בwiki כלשהוא מוכר וכן הלאה).


2) מחשב נייד זה בעל מודול לwifi ו בלוטות שקיימים בקרנל הכל מ 2.6.26 והם לא במצב של "רק אכשיו נכנסו ויש המון באגים (ראה ערך RT2870STA)."

3) מדובר במחשב נייד שנמכר אכשיו (2010), קיימים ניידים ישנים 2007-8 שנתמכים אבל אני ממש לא רוצה לקנות מחשב נייד מלפני שלוש שנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה