יום שלישי, יוני 01, 2010

מנהל יקר אולי תתחיל להקשיב ללקוחות ?

לא פעם ולא פעמים אני שומע כי אנשים אוהבים לגגל את עצמם. ובגלל שמנהלים אוהבים לקרוא מה שכתוב עליהם לקחתי מספר בעלי החלטה בסלקום עמוס שפירא , איתמר ברטוב , רונית בן בסט , עדי כהן והחלטתי שכך אולי אני אקבל שירות.
לא לקחתי את כל שמות המנהלים שעוסקים בשיווק , טכנולוגיות וראשי מטה פשוט לקחתי מספר אנשים מחברי ההנהלה.

העניין הוא פשוט, אני לקוח בחברה שלך - כן , כן עוד מקור הכנסה נחמד שאפילו בדר"כ לא פונה לשירות לקוחות.
זה לא שאין בעיות, המכשיר עושה את שלו וכשיש בעייה אני פשוט מחליף מכשיר. אבל מה יש בעייה קטנה
אני מאוד לא אוהב כשנציגי שירות לקוחות משקרים לי,
כשאני מבקש שלא יצרו איתי קשר בנושא פרסומי , כשאני פונה לפניות הציבור שלכם, כשאני אפילו כותב על זה בבלוג ובטיוויטר ולכם לא אכפת לי זה מפריע.

לא מפריע לי הבעייה השיווקית שחשבון הtwitter שלכם מיותם,
מפריע לי שאתם פוגעים לי בזמן.
שאני לא יכול לסמוך על נציגי החברה לה אני משלם כל חודש.
מפריע לי שבזבזתם לי זמן וכסף.
מפריע לי שאתם נותנים לנציגים שלכם לנסות למכור לי דברים שאני לא צריך.
מפריע לי שאי אפשר לסמוך עליכם באבטחת מידע.

באמת מעניין עם רונית בן בסט דואגת לכך שעובדיה משקרים ללקוחות , ואני די בטוח שרונית יכולה פשוט לבדוק מי מהנצגים דיבר איתי. אני בטוח שיש לה יכולת.

ומעניין מה עדי כהן חושב על זה שלקוחות שלו רוצים לברוח בגלל שירות לקויי, הרי כל הבעייה היתה ביוזמת חברת סלקום.
לא אני פניתי אליכם בבקשות, זה אתם שמבזבזים לי את הזמן.

מפריעים לי בעבודה.
פוגעים ביכולת שלי לייצר - כי אם אני עונה למספר שלכם אני לא כותב קוד בזמן זה.

והאמת אני לא מאמין להבטחות של איש מכם, הפעם אני רוצה פיצוי .. כן גם אני הופך ללקוח טיפוסי. אני מבקש פיצוי כלכלי ..
אני משלם לכם כסף עבור שירות ואתם בוחרים להפריע לי בעבודתי.

העובדים של עמוס שפירא ושל רונית הם ששיקרו ואני רואה בכל אחד מהמנהלים אחרי ישיר.
אתם המובילים, אתם בעלי ההחלטה.. בשמכם העובדים נותנים הבטחות.

אני מבין שאנשים בעלי תואר בעבודה סוציאלית ותואר שני בפיתוח ארגוני, ותארים בכלכלה ובמינהל עסקים יש אלפי תוצאות בגוגל. אבל אולי יהיה לי מזל ואנשים שאחרים על שיווק ומשאבי אנוש יגיעו לפוסט הזה ...

מקווה שההודעה הזאת תתגלגל לרשימת התוצאות בחיפוש אחר רונית או עדי כהן כך , שבחיפוש הבא הם יגיעו לתלונות האלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה