יום שני, מאי 31, 2010

סלקום אתם זבלנים ! תפסיקו להתקשר אלי

אני באמת מצטער שאני לקוח שלכם.
והאמת אני מחפש חברה אחרת רק בגלל שאתם זבלנים ... אתם מזבלים לי את המספר יותר מדי זמן ..

אני כמו טיפש ממשיך להעביר לכם כסף בכל חודש וסכומים די רצינים, נכון אני לקוח שמשלם כסף.
אני לא מהלקוחות שמבקש דברים, לא מתקשר בדרישות של תמכרו לי ותתנו לי. אני פשוט לא רוצה שום קשר עקרוני אליכם.
אתם ספק אני לא רוצה לראות ולשמוע ממכם.

אבל מה אני מקבל ממכם המון שיחות זבל, כן שיחות ספאם.
וכל פעם נציג אחר משקר לי שהוא רושם שאני לא רוצה לקבל מהם שיחות.
אם השיחה ברוסית אני עונה בספרדית, עם בעיברית אני מתחיל לתת להם להאזין לשיחות במשרד.
זה פשוט שנמאס לי שאתם מתקשרים אלי !

לפני שנה דרשתי שתסירו אותי מרשימות הזבל שלכם, פניתי לפניות הציבור פניתי לכל דבר. ביקשתי מהנציגים.
אבל כלום אתם פשוט מבזבזים לי זמן וכסף בכל שיחה שלכם.
עדיין שנה אחרי אתם עדיין מבזבזים לי זמן וכסף.

והנה היום אני מקבל שיחה מנציג סלקום ליאור מהספר 0529990147. והוא בשיא החוצפה מספר לי על פילוג ההודעות שאני שולח, אני באמת מקווה שהוא יקבל שיחות זבל.

כי אני כל הזמן מקבל טלפונים ואותי זה מעצבן שאתם מתקשרים אלי.

4 תגובות:

  1. האם יש לך מסמך חתום שאומר להם לא לשלוח לך שיחות זבל ?
    מה סוג השיחות שאתה מקבל ?

    פרט לזה, שלח דואר רשום לחברת סלקום בו אתה דורש מהם סכום נגיד של 30,000 ש"ח בגין הטרדות חוזרות בטלפון עם פרסומות. כל פרסומת נוספת תוסיף, כי תעלה את הסכום, וחוסר מענה של 30 יום מיום קבלת המכתב, יגרום לך לשקול את צעדך.

    בהצלחה.

    השבמחק
  2. פרט לזמן השיחה והתיעוד בבלוג אין, באמת חבל שלא דרשתי התחייבות בכתב...

    השבמחק
  3. אני לא יודע מה הם רוצים אני לא בחברה שלהם בכלל אני באורנ'ג והם מתקשרים אליי כל פעם

    השבמחק
  4. נכון אני מסכים למרות שאיני בחברת אורנ'ג מתקשרים אליי נציגי חברות סלקום למטרות תשלום ואני בכלל לא נמצא בחברתם כבר 4 שנים או יותר והם מתקשרים בלי הפסקה ממש טירוף

    השבמחק