יום רביעי, מאי 05, 2010

אוגוסט פינגויין צריך להשאר באזור המרכז

כן אני יודע שרק התחילו לדבר על הנושא. אבל ראיתי דיון בפרצוספר וחשבתי שראוי אם היה לו עוד מקום..

הועלתה הנקודה שלהגיע לת"א מהצפון זה בעייה מצד שני גם לדרומים הגעה לת"א היא סיוט לא פשוט, רק שמכון ויצמן בשנה שעברה היה פשוט תענוג:
נהנתי להגיע יחסית בקלות ויצאתי בשעה נוחה באזור 6:30 לא זוכר את השעה המדוייקת. והאמת גם יציאה באזור השעה 6 עמדה על הפרק. והנקודה היותר טובה היתה תחנת תחבורה ציבורית במרחק של מעבר כביש. שזה בשונה מAP08 איפשר השארות עד שעה מאוחרת יחיסית.

אמנם אין הרבה דרומיים שהגיעו, אבל אלה שהגיעו יצאו די מוקדם לשם ובחזרה. גם בחזור יצאתי מוקדם ופיספסתי הרצאה אחת שרציתי לשמוע על grid.

האם כנס בצפון (חיפה?) יהיה פתרון ? אמנם לאנשי המרכז לא יהיה כל כך בעייה, לדרומים זו תהיה כמעט הצעה שאי אפשר להסכים לה - פשוט על מנת להגיע לחיפה ב 8 צריך לטפוס את הרכבת של 5:20 ומשהוא. וגם בחזור צריך לצאת מוקדם (נראה לי האחרונה היא באזור ה11). ובגלל שמדובר בכנס ביום שישי אז בעיות הגעה הם סיוט לא קטן. כלומר עקרונית לא יהיה ניתן להגיע בתח"צ.

ועוד נקודה מה זה צריך להיות שמיטל לא מארגנת השנה ?!על מי נתלונן ?! רק על דורון ?

7 תגובות:

  1. לך יש רכבת ב5 בבוקר לצפון, מדהים. לנו אין רכבת ב5 כבוקר לדרום ביום שישי. יש ב 6:30 לרחובות, אבל לא ב5 בבוקר. אבל זה אומר שגם אנחנו צריכים לקום מאוד מוקדם בשביל זה. לדרום יש יותר תחבורה מאשר לצפון. ביום שישי זו עובדה ולא משהו אחר.

    לדעתי רחובות זה רעיון פחות טוב מאשר תל אביב או הרצליה. קל יותר להגיע למקומות האלו מהצפון, וגם מהדרום.

    גם ככה בשביל להספיק לרכבת האחרונה צריך להפסיד את סוף אוגוסט פנגווין, ככה שמרחובות זה עוד יותר בעיה מאשר מתל אביב או הרצליה.

    אז אולי הרצליה זו התשובה ? :)

    השבמחק
  2. כשאנשים מב"ש יוצאים ממכון ויצמן הם מפסידים פחות זמן - תחנת האוטובוס מעבר לכביש , בת"א מדובר בהליכה לתחנת רכבת כאשר הרכבת האחרונה ב12 (עד כמה שאני יודע) לעומת אוטובוס אחרון ב13 ברחובות.

    לא הצעתי שהכנס יהיה בדרום (ב"ש / אשקלון / אשדוד) דובר על מרכז (עם עדיפות שלי אישית לרחובות).

    האם אתה בטוח שניתן להגיע בתח"ץ בהרצליה (רק עם רכבת או רק עם אוטובוס ?) מספיק קרוב למקום הכנס ?

    השבמחק
  3. אני לא יודע איפה יהיה הכנס. אבל לי יש אוטובוס "ישיר" (מאסף שעוצר בכל תחנה אפשרית וגם כאלו שאפילו לא נראות תחנות) להרצליה. יש לי רכבת להרצליה ככה שלי קל יותר להגיע להרצליה, ואם אני יודע איפה הכנס אולי אפילו אגיע ברכב פרטי אם יש שם מספיק חניה, משהו שברחובות אין סיכוי אגיע לשם ברכב פרטי.

    השבמחק
  4. ik_5 , זה בדיוק הנקודה שלך יש דרך להגיע ולחזור בשעה נורמאלית. מהדרום זה לא נושא פשוט. (במיוחד החזרה).

    במכון ויצמן היתה חנייה בפנים.

    השבמחק
  5. אני בעד כמה שיותר דרומה. גם רחובות מבחינתי לא היה מספיק למרות שהיה פשוט בהרבה מאשר תל־אביב.

    השבמחק
  6. עמיעד - אנחנו לא עושים מספיק רעש :D , הגיה הזמן להראות שגם בדרום יש אנשי לינוקס ...

    השבמחק
  7. אתה מוזמן להציק בלי קשר לאוגוסט פינגווין :P

    מיטל

    השבמחק