יום רביעי, אפריל 28, 2010

איפה הימים שהיינו יכולים פשוט לקנות קו סלולר אנונימי

אני אוהב לשלם באשראי , זה נוח זה מהיר , לא טופס מקום בארנק וניתן לביטול מהיר (בשונה ממזומן שאם הלך לאיבוד אז @#$ ).
אבל מה מספר חנויות דורשות מספר סלולאר בחיוב, לאחר שלמדתי מאייס כי אני ממש לא הולך להשאיר יותר מספר סלולאר כי אני ממש לא רוצה לקבל עוד ספאם , ואני כבר לא מאמין לחברת סלקום שיעמדו במילה שלהם. כי כל הזמן אני מקבל שיחות זבל עם הצעות כאלה ואחרות למרות שדרשתי שלא יתקשרו אלי בשום הצעות.
אז בדיוק כמו שיש כרטיס אשראי חד פעמי צריך גם נייד שלא אכפת לי ממנו.

אז ישבתי וחשבתי ואז נזכרתי כי ל Gmail ו icq יש אפשרות לשלוח SMS, ואם חוזרים למיספר ששלחו ממנו מקבלים תוספת של חמש הודעות. אבל מה אין תמיכה לסלקום בעסה להיות לקוח שלהם. שפתאום אין יותר תמיכה להודעות חינם.

אז כן התסריט שלי לprocmail מפסיק לעבוד אחרי ~20 הודעות (כי צריך מישהוא שימלא את הודעות החינם), אבל עם קצת עזרה מספאמרים אין לי בעייה.

חבל שאי אפשר (אני לא יודע איך), לקבל מספר של אחד מהשירותים האלה ואז להשאיר אותו בכל מני חנויות, מה שיקרה שהספאמר יתחיל להכניס לי הודעות חינם, מעניין אם אפשר לעשות אותו הדבר עם ספאם בתשלום (כי ככה אתה דופק את הספאמר פעמים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה