יום ראשון, מרץ 21, 2010

וכרגיל kde4win עושה לי צרות

מרפי , או מרפי מדוע אתה מציק לי ?! (ולמה אני עדיין ער ?!)

לפני שבוע כמה אנשים ראו אצלי בטויוטר סטטוס משעשע בנושא של KDE. הסיבה אני כרגיל מנסה לדחוף את kde4win בסביבת עבודה עיסקית כי אוהב להשתמש בKDE גם על וינדוס. הבעיה ? ב4.4 בשונה מ4.3 יש דרישה שaknodi ירוץ .
התוצאה ? 85% ניצול מעבד תקיעה של כל המערכת ביטול והפלת על מה שקשור לkde. וזה בדיוק כשהבוס מגיע.

בקיצור אני לא הולך להריץ את kontact על המכונה (מהסיבה הפשוטה שאין לי יום שלם להשקיע). אני מאוד מופתע כי עד עכשיו שימוש ב4.3 היה גם מהר וגם ללא תקלות מיותרות חוץ מהעובדה שהחליטו להוציא את השימוש ב ldap - כלומר חסל סדר רשימות כתובות של AD בשימוש מkmail בוינדוס.

אני מאוד מקווה שיהיו תיקונים (במיוחד בנושא של aknodi) בkde4win כי אני די אוהב להשתמש בזה (כשאין באגים).
אני צריך להראות את ה"פתרון מהקופסא" לשימוש של כל הנושא המשרדי :
אימייל
IM
פנקס כתובות
יומן

שני המתמודדים שלי תמיד הם thunderbird+firefox+pidgin לעומת kontact רק שהפעם kontact הפסיד טכני.
מה הופתעתי לגלות שowa sync עדיין לא מוכנס לעבודה בkontact הייתי מצפה שפתרון שהוא לא פארסינג לאתר יהיה כבר קיים בחבילת תוכנה מתקדמת. לדעתי הפיתצר הזה יחסית חסר אבל בגלל כל הנושא של akonadi אני אפילו לא ניכניס לנסות לפתוח את הפיטצר הדרוש (יש המון מה ללמוד ואין לי כרגע את הזמן הדרוש לכך). אני אישית מצפה לקבל תפריט בחירה להגדרה של כל מה שקשור ל owa בהגדרה. אני יודע שאפשר להגדיר ידנית את תיבת המייל , את חיפוש הכתובות (LDAP) אבל זה סיפור לחפש כל פעם את ההגדרה המדוייקת (וזה עוד לפני הסיפור של לקבל גישה דו כיוונית לshared folder שמוגדר בשרת). כן אני יודע שזה בניגוד לתקן IMAP4 אבל מה לעשות אני מצפה מתוכנה שפשוט תעבוד. כן כן אתה אמור למצוא את התסריט שעושה עבורך את העבודה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה