יום רביעי, מרץ 31, 2010

חסר לי זמן

למה תמיד כשיש לי מליון דברים לחופש אני בסוף מבזבז אותו?! אז מה היה לנו?
  • לעשות fork ל libtap , יותר נכון לסדר את השינויים שלי ולהעלות אותם לאיזה שרת.
  • לעשות PR לdissbmler של מ. ששוחר בשעה טובה ומצלחת (אחרי שנה של עבודה) ובן היתר לעשות חבילות deb בשביל דביאן ואובונטו (ועל הדרך לטפוס את קפלן שיחתום לי על המפתח) האמת שהפוסט הזה הוא התחלה של הPR רק צריך לזרוק הודעה בWhatsup כמו שצריך.
  • להזיז את התוכס שלי ולכתוב כבר את הפלאגין להעברת קבצים ע"ג vnc (ככה שתוכל להשתמש בCLI להעברת קבצים בWindows ע"ג מנהרות של vnc ולא רק על בסיס smb) למה windows לא תומך מהקופסה ב SSH?!.
  • להבין איך אני מסתדר עם תעלה ממחשב מאחורי נתב ל SSG5 - תעלה מבוססת ipsec משתמש ב racoon אני כבר חודש שובר את הראש איזה הגדרות נכונות בשביל להשתמש בעבודה עם שני רשתות.
  • לעשות שיעורי בית בתקשורת (מימוש של GBN בקרנל).
  • לעשות שיעורי בית בתורת הגרפים.
  • לשלוח מיילים לכל העולם ואחותו בשביל לקבל "אישור" שהפרוייקט שלי באמת מתקן בעייה קיימת (שאני לא ממציא צורך).
  • סוף סוף להתחיל לכתוב פוסט ביום על הטכניקות הקיימות כיום לפריסת רשתות Ad-Hoc.

טוב חלק מהדברים כבר התחלתי (אין לי מושג איך אני כותב הכרזה בWhatsup למוצר חדש) - אני מקווה שמאיר יאשר את התוכן ;-). ויש לי עוד כמה דברים מעניינים בקנה.
אבל יש כל כך הרבה דברים לעשות ועוד לא עשיתי כמעט כלום, אני צריך להפסיק לבזבז את הזמן בשינה, איך פעם הייתי יכול לישון 3-4 שעות לעבוד 12 ועוד להשקיע 6 שעות בכתיבת קוד בשבילי - אני מרגיש שאני מזדקן :-(...

7 תגובות:

  1. לגבי VNC - תבדוק טוב שמה שאתה מחפש לא קיים. אני זוכר שבחלק מהמימושים של VNC ניתן להעביר קבצים, אך אלו מוגבלים לווינדוס בלבד ולכן כדאי לדעת איך להתממשק מולם.

    אני לא בטוח אם בכלל VNC זה הפתרון המומלץ לווינדוס. rdesktop עושה עבודה לא רעה בתקשורת מול תחנות ווינדוס, וניתן להעביר דרכו קבצים וגם לכוון את הפלט של האודיו למחשב המרוחק.

    השבמחק
  2. הבעיה זה קוד עבור windows בראש ובראשונה. הבעיה שזה צריך לרוץ ב cli בלבד העברת הקבצים ללא כל הנושא של שליטה על המסך. חלק גדול מהקוד כבר ממומש צריך רק לשלוף אותו מVNC (הוא GPLי) ולעטוף שיעבוד עם פקודות של posix ולא של רק של windows. בכל מקרה מה קרה לכיווניות של blogger?!. מה שאני צריך זה מימוש של העברת קבצים בלבד ללא שליטה על המסך (אני לא צריך את הdelay המטורף הזה. אני צריך משהוא דומה לscp אבל על גבי cli בלבד - על מנת שאפשר יהיה לעבוד בסקריפט)

    השבמחק
  3. לא יהיה פשוט יותר להתקין ssh server על ווינדוס ולגמור עניין?

    אתה יכול לבדוק גם את STAF - הוא יכול להתאים למשימה הזו.

    השבמחק
  4. הבעיה אני לא יכול להוסיף שום תוכנה חדשה שם, ואני מנצל את העובדה שקיים שם VNC עם יכולת העברת קבצים. (אני אחפש על STAF יותר מאוחר). אבל תודה !

    השבמחק
  5. אם אתה רוצה להשתמש בדברים קיימים, למה שלא תשחק עם smbclient? להזכירך, ניתן להעביר קבצים ב־SMB גם ללא ביצוע mount לתיקיות מרוחקות, וגם ללא התחברות לשרת בצורה גרפית באמצעות nautilius/dolphin או תוכנות דומות.

    השבמחק
  6. מדובר על קוד שרץ על וינדוס. הקשר היחידי בין המכונות שאני יכול להרשות לעצמי (אבטחה / רוחב פס / הגדרות) הוא vnc או תעלה אחרת מבוססת וינדוס (ללא הוספת קוד)).

    השבמחק
  7. אם אתה רוצה להימנע משימוש ביכולות מיוחדות יהיה לך הכי פשוט להשתמש ביכולות המובנות של מערכת ההפעלה ביעד. אם אתה מעוניין להתחבר ממערכת ווינדוס אתה יכול להעביר קבצים באמצעות copy, ואם אתה מתחבר ממכונת לינוקס יש לך אפשרות לעשות mount ל־smbfs או לעבוד ישירות עם פקודות של smbclient. בכל מקרה זה יהיה פשוט יותר עבורך מאשר לעבוד עם vnc שדורש קונפיגורציה מיוחדת.

    השבמחק