יום שישי, מרץ 26, 2010

יום הזוי

זהוא גיליתי אני קרוב משפחה של מרפי ..

אני חולם חלומות פז ואז מקבל טלפון (לא בחלום במציאות) אתה זוכר שצריך לקנות מתנה למ' נכון ?
אני #$@@ טוב אני מתארגן , מציאים לי לנסוע לאב"ג כי יש שם חנות ספרים ואולי יש אפילו ספרים שיכולים לעזור לLPI או סתם CEH. אני מתארגן מציץ מהחלון רואה שהשמים נקיים ויוצא בחולצה קצרה. מה רבה היתה הפתעתי כשמתחיל מבול בדיוק כשאין שום מחסה התמונות המפלילות (של המים) -




נגיד את זה ככה המים היו בגובה של 25-30 ס"מ (קצת מעל גובה המדרכה) אני כולי רטוב אבל אנחנו מחפשים מתנה.






אני מגיע לאב"ג ומתברר מחפש בחנות הלא נכונה מתאכזב ופונה לקניון הנגב.
איכשהוא אני מוצא את עצמי ניכנס למשביר לצרכן וחותף שוק אני רואה בושם פִּי (ותודה לאהרוני על הניקוד) האם הגענו לימות המשיח ? נראה לי שזה התמונה הנכונה אבל אני לא בטוח :
Link










האם יש סיבה לשימוש במספר לא רציונלאי בשביל למכור ? האם השוק של הקונים הם סטודנטים ? מה הקשר ליחס המתמטי לבושם ? לא יודע , עשיתי להם קצת פרסומות לא נורא.

לאחר חיפושים רבים מצאנו מה שרצינו וקיבלנו מחיר. הנקודה המצחיקה היתה החישוב שעשינו. קיבלנו מספר X ואז חיפשנו את חזקת השניים הקרובה מכיוון שכל אחד יכול לספור לפחות עד 2^32 בקפיצות של חזקות של שניים, התגובה היתה צחוק שלי ומספר אנשים - רק גיקים היו יכולים לקרב לחזקה של שניים ולחשב את העלות (המקסימלית לכל אחד) באמצעי זה.

טוב חזרתי לבית נקווה שיהיה משהוא יותר משמח מלהתקע בגשם בלי מעיל ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה