יום ראשון, דצמבר 27, 2009

בקשה לעזרה בשיעורי בית

בקורס שאני לוקח התבקשתי לעשות מצגת באנגלית על נושא של מחשוב עננים. מכיוון שהידע הפרקטי שלי בנושא יחסית נמוך - הדבר הכי מדהים שעשיתי היה ניסיונות לבנות biowulf ומשחק עם OSCAR במכונות וירטואליות אני זקוק לעזרתכם:
אני צריך review על המצגת שהכנו (אני ירוסלב ודמיטרי). המצגת מועברת בזמן של עד 17 דקות (יש 25 דקות מוקצבות אבל אנחנו משאירים זמן לשאלות). המצגת שכרגע נמצאת היא בשלב pre-alpha אבל זה עדיין משהוא.


המצגת עוד לא גמורה לחלוטין:
חסר שם בביוליוגרפיה ותודות למקומות מהם נלקחו הקישורים.
מה שנאמר נמצא בnotes.

כן גם אני לקחתי דוגמא מליאור להציג את המצגות שעושים בסמינרים רק שאני גם מבקש עזרה ..
שאר המצגות מהקורס (מי שאישר לפרסם) נמצאות כאן.

2 comments:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מאיר עיניים! מאד יפה. יש 2 שגיאות איות, אבל זה באמת זניח.
    את חלק 4 בהערות (שקף 16, אני חושב) אי אפשר לקרוא ב-OO3.1 אצלי במחשב.

    השבמחק