יום שלישי, דצמבר 22, 2009

תגובת הטבע להרצאה שלי על מחשוב עננים


התחלנו לדבר היום על ההרצאה שאני צריך להעביר במחשוב עננים , ובדיוק הגענו לשימוש במחקר ביולגי תשובתו של הטבע לא איחרה (זבוב התאבד בכוס הנס שלי).



או שאולי זה היה רמז עבה שאני לא צריך לשתות נס! ובכול זאת אני מתכנת לינוקס ושותה קפה שחור.



ובכל זאת הרצאה של רבע שעה להסיר מה זה מחשוב עננים ולהראות מימושים ושימושים (Asterisk in a cloud ) , פריצת סיסמאות pgp באמצעות שימוש במחשוב עננים , קצת openmosix קצת על תקשורת בתוך הענן. אם למישהוא יש רעיונות מה להוסיף יהיה מעניין (זו הרצאת סמינר פרונטלית של רבע שעה בלבד).

2 comments:

  1. מה יש לאמר על openmosix חוץ מהעובדה שהפרוייקט נסגר לפני כמעט שנתיים?

    השבמחק
  2. כדוגמה לפרוייקט חופשי שהוא יחסית פשוט לשימוש כתשתית. ישנם עוד פתרונות אבל יש לי מספר שניות לתת דוגמאות. התלבתתי בינו לבין OSCAR ואחרים.

    השבמחק