יום רביעי, נובמבר 18, 2009

רשת SIP חופשית

רשת הSIP קיבלה לא מזמן שרת ויש כבר קוד שמתבשל ...
רק בעיה קטנה ישנה ,צריך תנור ישן .
תנור מסוג שונה ממה שיש לי.
והנה כך מוריד מתקין ומקמפל לי בuml את opensips .

אז אם לך יש שרת בנייה עם centos 4.5 אודה לך מקרב לך עם תוכל לתת לי קצת זמן מעבד לבנות את מכונת הפרוקסי שלי.
טוב נגמור עם השירים (וסילחה מכולם שהשרת עוד לא פעיל יש לי לחץ בעבודה החדשה שלי).

בכל מקרה עם יש לכם שרתי opensips צרו עימי קשר (וגם אם סתם יש לכם מרכזייה שאתם רוצים שתיכנס לרשת יחסית מהר).
מייל צריך להיות מוצפן עם המפתח הציבורי שלי (אני גולש ברשתות ציבוריות אז אני לא רוצה שחס ושלום מישהוא יוכל לקרוא את ההגדרות שלכם).

ואם יש פה מישהוא מאנשי האקדמיה ... בבקשה אני מתכנן תספקו דרך לדבר איתכם בSIP , אני יודע שלחלק גדול מהמוסדות יש שימוש במרכזיות VoIP (היתרון בללמוד באקדמיה , ולעבוד בתחום הVoIP ).
אתם יכולם להקל לעצמכם ולנו הסטודנטים את החיים.



2 comments:

  1. אפשר לעזור לך איכשהו עם העבודה הניפלאה הזו?

    השבמחק
  2. כן ,
    אני צריך כוח עיבוד מישהוא שיוכל לתרום רוחב פס (בשביל להתקין אצלו rtpproxy או mediaproxy).
    זוהו פתרון למשתמשים שנמצאים מאחורי NAT (כל מי שיש לו נתב בבית).

    אני צריך גם אפשרות לקמפל (ללא קשר לצורך הראשון).

    להתקין בבית מרכזיה , ולשלוח לי את ההגדרות שאני אחבר את המרכזיה שלך לרשת :-)

    השבמחק