יום ראשון, אוקטובר 25, 2009

Who wrote about High Speed Networks ?

אוף !
אני חייב להתחיל להחזיק מאגר של אנשים ופרוייקטים (רק בלי תמונות ביומטריות ;-))
בAP09 או באחד המפגשים האחרונים שהיו בקהילה פגשתי מישהוא שסיפר שכתב עבודה (תזה ?) בנושא של רשתות מהירות.
הבעיה היא שלא לקחתי פרטי התקשרות או משהוא בסגנו ואכשיו אני מחפש (עוד מעט שולח גם מכתב לLinux-IL).

במהלך הלימודים שלי התבקשתי לכתוב לכתוב על High Speed Networks ומכיוון שWikipedia איננה המקור המהימן ביותר חשבתי לעבור על עבודות ותזות של אנשים.
בכל מקרה אם למישהוא יש קישור על עבודות אקדמיות או פיתוחים אשמח לקבל (תגובה / מייל).

ומה לגבי המצגת שלי על Voice -XML ? טוב אני עובד על זה (ואכשיו אני מבין את עידו על כל העבודה הקשה שלו במצגת VoIP) על עד כמה שזה קשה לתאר מוצר ב15 דקות (זה מה שהתבקשתי לעשות).
התבססתי על הסטדנרט בW3C ועל OpenVxi ודווקא למדתי כמה דברים חדשים (כמו למשל איך להיות ספאמר קוד פתוח :-)).
הבעיה שלי זה לקחת מסמכים באורך של 200 300 דף ולסכם אותם ב20 (למצגת של רבע שעה).

אני מתלבט גם עם לנסות ולכסות נושאים כמו IVR (שVXML מקל) או לא , ואם בכלל להכנס לנושא הgrammer ופתרונות של סינטוז הקול.
הרי זה צריך להיות עבור אנשים שלא מעולם התוכנה , בערך כמו המצגות ב AP פשוטות לקהל רחב , והכי חשוב ניכנסות בזמן קצר.

אני עושה זאת במסגרת קורס אקדמי בו אני צריך לעשות שלושה פרזנטציות על נושאים מתקדמים בהייטק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה