יום רביעי, אוקטובר 07, 2009

אני מכה שנית

האיש עם המזל הטוב בעולם נחת בצפון ,
אם איש לא הבין עדיין מדוע קורים דברים מאוד מוזרים בצפון הארץ אתמול והיום זה פשוט - הגעתי לבקר חברים בצפון.
לא , זה לא שנגמרה הבצורת זה פשוט הפעם היחידה שיצאתי ללא מעיל מהבית וזה היה בערך כך :
אני יוצא מהבית בב"ש באזור השעה 6 .
בדרכי לתחנת האוטובוס והשמים ריקים, איך שאני מגיע ובתחנה אין שום מקום השמים מתחילים להשחיר כמו בסרט , ומתחיל מבול.
אני נרטב כמו שצריך ואז מגיע האוטובוס המיוחל, צחוק צחוק איך שאני ניכנס לאוטובוס הגשם נגמר.

בשעות הערב לאחר טיולים בפתח תקווה ורמת גן (סורי שלא הספקתי לבקר עוד חברים) הגעתי לאזור חיפה. אבל מה ?
איך שאני יוצא מהרכבת האוטובוס שלי בורח. אני מגיע לבית של אחד החברים ורואים שהשמים נקיים , איך שאנחנו מתחילים להתארגן מתחיל מבול. לא ראינו ממטר בגלל הגשם אולי שווה שאני אלך לבקר בכינרת ?
טוב הגענו למחוז חפצינו איך שאני יוצא מהרכב אני דורך בחור בכביש אשר מלא במים , כאשר מסביב אין אפילו שלולית אחת.
נכון שאני מוכשר ?

מפה לשם נסעתי היום בכביש עכו - חיפה וכרגיל הגעתי למסקנה שאני גר במקום הלא נכון. אני רוצה לגור באזור חיפה / קריות.
מתברר שיש פה גם המון חברות שעובדות עם פיתוח ללינוקס והמקום נראה פשוט מדהים.
וזה עוד לפני שהביקרתי באזור עפולה. כנראה שנמאס לי כבר לראות בתי בטון כל הזמן. אני רוצה ירוק בעיניים.

הכל היה פשוט נהדר פרט לפרט קטן. הקליטה בסלולר ואנשים שמתקשרים מחסוי ולא שולחים איזה שהוא מידע.
התקשרו אלי פעמים מחסויי (ואני מאמין שיש להם את המייל שלי בשביל פרטים) ולא נתנו לי לדבר איתם (כי הם ניתקו אחרי שתיים שלוש צילצולים).
תפסו אותי גם בנושא של עבודה באזור הairport city לפיתוח מודלי קרנל לdsp , לא כי אני פלצפן אלה פשוט כי אני לא ממש יודע dsp. אני ממש לא רוצה להתחיל לעבוד במקום שאני לא יודע את כל החומר על בוריו.

לא נורא , חשבתילתומי שאם אני כבר בצפון אצליח סוף סוף להגיע לכמה מקומות ואנשים ששנים שמעתי עליהם אבל לא היה לי איך , קצת מבאס אבל לא הצלחתי להגיע (אני צריך יותר זמן ביממה). לא נורא נקווה שאני כבר אקנה את הbumble-b בקרוב והיה לי הרבה יותר מה לעשות בקרוב.

משהוא קטן ששמתי לב למה כל העבודות שאני רוצה (העבודות שאני מחשיב שוות - מעננינות) נמצאות כל כך רחוק (חיפה / נתניה / ירושלים ויהוד):
אותי מעניין להכנס כל הנושא של הפיתוח ברמות הנמוכות ביותר אבל אני פשוט לא מוצא כלום בדרום בנושא או אפילו באזור ת"א - הרצליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה