יום שבת, אוקטובר 03, 2009

שפה זה רק כלי

אני אוהב להגיד ששפה זה רק כלי בארגז הכלים של המתכנת. וFramework זה לא יותר מכופסה יפה.
כל אחד יכול לקנות ארגז כלים השאלה היא אם הוא יודע להשתמש בהם.

אתמול כיבלתי שיחה מחבר בנושא של פרוייקט פיתוח כלי לניהול טקסט , קפצו לי ישר שני כלים לראש פרל , ו C :
פרל כי אני אוהב להשתמש בה בכל מה שקשור לניהול מחרוזות.
ו C כי הוא התאים להרבה מהדרישות של הפרוייקט.

וכמובן שהיכולת לשהשתמש בהרחבות C בפרל יחסיות קלות ישר חשבתי על העירבוב הזה.

אבל מה הבעייה ? חלק מנושא הפרוייקט הוא שימוש באלגוריתם קנייני שהומצא בסטנפורד (ולמה לכל השדים יש אלגוריתמים קניינים באקדמיה ?!) שהוא כתוב ב Java.
די התבאסתי וחבל שאין תיעוד פרט ל api של הקוד (לפי מבקש הפרוייקט). טוב נמצא דרך להתממשק מול הקוד אני מקווה לפחות. אני ממש לא רוצה לממש משהוא עם תיעוד חסר בלשון המעטה.

חיפשתי ב CPAN ומה שכבר מצאתי היה Lingua::LinkParser.pm שנראה לפחות שהולך לבצע מה שאני צריך , אני מקווה שאני לא הולך ליפול כמו עם Frontier (שנאלצתי לשכתב קטעים מאוד גדולים מהקוד שלי לאחר שגיליתי שהמודול לא מתאים לי). אשמח לכל המלצה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה