יום חמישי, אוקטובר 01, 2009

בעל הבית השתגע? או שזה הדייר

חזרתי לחפש דירה וכבר שמעתי על הבעייה כשיש סטודנטים שלא מודעים למחיר אבל זה פשוט בזיון.
סטודנט יקר אני מבין שאתה תל אביבי / מראשון או כל מקום אחר שאתה מסכים לשלם 2000 שקל בשביל חדרון אבל בפריפריה זה לא כך. תוסיפו לכמות הסטודנטים את סגירת המעונות ומה קיבלנו ? בעלי בית גרידיים ושוכרים שמוכנים לשלם כל שכ"ד.

הלו .. פה זה לא תל אביב. אין שום סיבה שבעולם שעבור דירת חדר ישלמו 2500 שקל. כן גם לא עבור דירת שני חדרים.
אתמול ניכנסתי לראות "דירת סטודיו" וכשמעתי את המחיר התחלתי לצחוק. והדייר לא הבינו למה.
סליחה ? אבל אני שילמתי 275 דולר על דירת שלוש חדרים בגודל של 97 מטר ופה יש דרישה לשלם פי שניים עבור 25 מטר ?!

סטודנט יקר אני מבין שאתה לא מכיר ערים. אבל זה לא אומר שאתה חייב לגור מטר מהאוניברסיטה / מכללה / מוסד כל שהוא.
תעבור כביש ותראה שהמחיר יותר נוראמלי. ובחיים על תסכים למחירים של ת"א כי זה לא ת"א זו עיר אחרת.

דירת 4 חדרים עבור 4500 ? תגידו איפה אתם חושבים שאתם נמצאים ?

אני פשוט לא מבין את הסטודנטים שמסכימים לכל מחיר ולכל תנאי.
שמעתי משפט מבעל דירה :
"עבור דירה כזאת ברמת גן משלמים לי 4000 שקל"
נכון ברמת גן. לא פה! ואני די בטוח שיש שם מעלית.

החוצפה של האנשים היא פשוט מטורפת. בעלי הדירות מהמרכז הבינו את הקאטץ והתחילו לחלק דירות. שזה יחסית מצחיק למה שבן אדם ירצה לגור ב15 מטר במחיר של 200$ כשהדירה עולה 30K$ ?! חשבון פשוט שזוג ששוכר דירה עדיף לו לרכוש את הדירה זה יהיה זול יותר (למהלך כל התואר) ואחר כך למכור את הדירה או להשכיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה