יום שלישי, ספטמבר 29, 2009

שמישהוא יוריד את הכוונת מהגב שלי!

נשבר לי . זה שיש לי מזל נאחס זה לא חדש.
אבל אני שובר שיאים חדשים בכל יום.
לדוגמה מהיא ההסתברות שאדם שלא שותה אלכוהול , יעצר ע"י שני ניידות לבדיקת ינשוף ?
יותר מזה ש20 מטר אחרי הניידת השנייה תקרא לו הגומיה של האגזוז ?
אבל היה שווה לראות את הפרצוף של השוטר כשהוא ראה שאין לי טיפת אלכוהול בגוף.

וכך התחיל לו יום נהדר ופשוט המשיך להשתפר. רק אצלי יכולים להיות דברים כאלה.
לקבל מכה בשני הזרתות ברגלים (האצבעות הקטנות ) מהשפיץ של הקיר . ולאחר שקיבלתי את האחרונה נשכבתי על המיטה ותוך כדי הברך נחבטה בשולחן. זה נראה כמו סצנה מאיזה קומדיה. יותר צחקתי מהמצב מאשר ייחסתי חשיבות לכאב.

רגע וזה נגמר ? הייתי מת. חצי שעה אחרי זה אני מגלה שהתקן המדיה שלי שמכיל גיבוי מת (הקרנל מתעלם מנוכחותו), HAL השתגע וטוען בכוח שיש לי שני כונני USB שמחוברים למחשב. ומה לא.

רגע זה נגמר ? הייתי מת ... משום מה הרשת החליטה שהיה מאפשרת לי לקבל IP חיצוני בלי חייגן (איך זה קרה לכל השדים).
יש אנשים שרבים עם חברת הספק בשביל זה ואצלי זה קורה לבד. go figure ...
הנתב מוותר מראש על כל בקשות הICMP . הממ מה קורה לי היום ?
אני מבין שהשבוע הזה זה פשוט שבוע שלא צריך לצאת מהמיטה.

מה ההסתברות שמחר האוטו ישפוך מנוע / ינחת לי פסנתר על הרגל ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה