יום שישי, אוגוסט 07, 2009

אני ראשון ?


טוב הרגע חזרתי הבייתה שמח אך מרגיש מעט מפוספס ,
יצאתי מוקדם בשביל להגיע לכנס בזמן (הבטחתי לעירא לעזור בקופות) אך עם המזל הנהדר שלי פיספסתי את האוטובוס הנכון ,
אחרי זה היו פקקים ברחובות (למה יש שם פקק בעיר בכלל ?!) ויצא שבמקום להגיע ב8:15 הגעתי ב8:45 בשיא ההרשמה לכנס.
התאכזבתי שלא יצא לי להכיר אנשים חדשים ולפגוש ישנים ואולי אפילו להצמיד פנים לכינוי (יש המון אנשים שאני מכיר רק בקישור).

טוב אני חייב קצת לקטר כי חייבים לא ? אז הקפה שהכנתי לעצמי לא יהיה משהוא .
ובעיית הרשת המוזרה שלא הצלחתי להתחבר עליה (לא הצלחתי למצוא את הפרוקסי המדובר או לצאת מהרשת הפנימית של מכון ויצמן).
למעשה זו שני הדברים היחידים שאני חושב שהיו לא טובים מבחינת הארגון כל השאר היה מצויין ואני חושב שמיטל ודורון הולכים להנות מקמות התגובות הטובות.
וכרגיל קפלן בתור נער השלטים (פאק זה נשמע סקסיסטי) הפריע למרצים ,

נהנתי ממרבית ההרצאות אבל ציפיתי לפן הרבה יותר טכני (לפחות בנושא האסטריסק) , למדתי על דברים חדשים אבל שכחתי לקחת מאפייני יצרת קשר מכמה אנשים (כמו נצח פארביאש בנושא ה OLPC) טוב אני מקווה שאני אצליח למצוא.
אני חושב על משהוא בסגנון של beuwolf אבל לOLPC.

קיבלתי עוד חלקים לרעיון שלי למימוש של רשת b2b בין שרתי SIP ואולי זה יהיה משהוא שהמקור או ISOC יאהבו (לא צריך כסף רק שרת , איחסון ורוחב פס).
אני רק מקווה שאף אחד בארץ עוד לא מימש את זה.

לרגע חשבתי שיהיה עירוב של פוליטיקה שזה דבר שיכל לא להתקבל בצורה היפה ביותר אך למרות שהיו שם אנשי פוליטיקה הדבר לא נשמע (לפחות בפאנל חוץ מאיזה איזכור או שניים).

כרגיל כמו בשנה הקודמת הייתי חייב לברוח לפני הזמן , ברגע שהשעון מצלצל אני לא רוצה שהכרכה תהפוך לדלעת או יותר נכון שאני אצטרך ללכת ברגל לב"ש נאלצתי לחתוך באמצע הרצאת הגריד (מחכה להסרטה).

והחלק היותר חשוב השנה שוב הזדההתי מול שי אוחיון וליאור קפלן (עם הfingerprint ותעודת הזהות) ואני מקווה שהשנה הם לא ישכחו לחתום (בניגוד לשנה שעברה).

התבאסתי שלא הצלחתי להשתתף במסיבה (ואני מקווה שאנשים חתמו לי שם ) ביקשתי משי שאם יוכל להגיד שאם הם סומכים עליו שיגיד שהוא בדק את התעודת זהות שלי וטביעת האצבע (אוי זה נשמע כל כך שיטריתי).
טוב אם הכול ילך כמו שאני רוצה עוד מעט השם שלי יתגלגל במערכות הבירוקרטיה של דביאן (צריך חתימה של אנשים שמוכרים בדביאן).

לסיכום אחלה של כנס , היו כל כך הרבה דברים טובים ונקווה שהשנה התמונות לא יעלמו ;-) .

יאללה עוד תמונות... ואני מקווה שהן לא באיכות ביומטרית.

ועוד משהוא לאן נעלמו האנשים שטענו שאין שום בעייה בזה שהעיברית בIPhone לא חופשית דבר שאני ואורי עידן (?) הגבנו עליהם ישר.

4 תגובות:

  1. בטח שאתה ראש לכתוב - יצאת מקודם (:

    השבמחק
  2. ביקשו ממני הרצאה לא טכנית דבר ראשון, ודבר שני שזה יהיה יותר משהו לקהילה וזו התוצאה שעשיתי, אני מקווה שסה"כ היה בסדר

    השבמחק
  3. היה בסדר גמור , אני חשבתי שיהיה משהוא הרבה יותר טכני אבל ממש לא משנה , כי הכיוון שלך היה לכל הקהילה.

    השבמחק
  4. הלכת בהרצאה כמעט הכי פחות טובה (ברשימה מיד אחרי ההרצאה על קלטורה, שהייתה פשוט סתם פרסומת)

    השבמחק