יום חמישי, יולי 02, 2009

אלפון במערכת ה HighLearn

אתמול ישבתי וביצעתי מודריזציה לרשימת התפוצה של הנדסת תוכנה בסמי שמעון ואז שמתי לב שכמות האנשים שרשומים מאשדוד שואפת לאפס.
מכיוון שבמסודות הלימוד בארץ "דואגים" לפרטיות של הסטודנטים החלטתי להשתמש בפונקציות האלפון (Addressbook ) המובנה במערכת ה LowLearn להעביר על זה קצת פארסינג וליצור Vcard מתאימים החלטתי שאין לי צורך במספרי זהות וציונים (כי למה בכלל צריך את הנתונים הללו ) ואני מבצע פארסינג על דף אחד בלבד.

הסיבה פשוטה הספאמרים הגיעו גם אלינו , ואנו נאלצים לבצע מודוריזציה לאנשים וללודא שהאנשים הם באמת מי שהם.
הדרך לתסריט היתה קצרה רק שהתסריט עוד לא מוכן עד הסוף (צריך לשלב את נושא ה Vcard).

התסריט משתמש HTML::TokeParser בשביל הפארסניג ומה שנשאר הוא רק לבצע את ה Vcard ופה אני די ניכנסתי לבעייה כי משום מה כאשר אני מייצר אובייקט חדש אני מקבל שגיעה :
Can't locate object method "real" via package "work"
טוב אין כמו קצת גיגול על הבוקר לא ? :-)

דרך אגב מי שרוצה יכול לשלוף עוד מספר נתונים כמו ציונים ומספרי זהות (בדף הפרטי) עכשיו נשאלת השאלה מה יקרה בעוד מספר שנים ברגע שיהיה מאגר ביומטרי האם גם אז תוכנות שחלק גדול המדינה משתמשת בהם יאפשרו שליפה של הנתונים ?
אני הייתי בטוח שמספרי תעודת זהות זה משהוא פרטי אבל לך תידע.

באם יש צורך למצוא את כל הקורסים צריך להשתמש בדף PortalNewsFrames.asp שם בתוך ה span totalRecordsTR02 צריך לעבור על הקישורים ולשלוף את המתודה onclick וממנה את מספר הקורס לדוגמ

onclick="OpenLESkin('/Eclass/CourseFrames.asp?vcCourseGUID=&vcCourseID=50627&language=972',0)"

יתן את מספר הקורס 50627 לולאה פשוטה תיתן את כל מספרי הקורסים ותאפשר לעבד אותם.
הבעיה היא שלא כל הסטודנטים משתמשים בכתובת הדיפוליות של המכללה מהסיבה הפשוטה שהמוסד החליט להעביר את האחזקה לחברה חיצונית (וזה כבר מקום לפוסט אחר) נקווה שיש איזה שהוא מקום שאפשר להצליב את המידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה