יום שבת, יוני 06, 2009

איך לכתוב ממשק ?

טוב זה רשמי אני תקוע עם ה Revers Engeenering של usbphone עם קורא כרטיסי sim מובנה.
יש לי dll של וינדוס (קוד סגור) שביקשתי מחבר שינסה להפוך את זה לקוד קריא יותר (diassemble to elf ).
מדובר במכשיר מבוסס על 04d9:0603 ניסיתי לעבוד עם החבילה החופשית ipphone של Jason McMullanלאחר התאמה.
הבעיה היא שהערכים של הכפתורים השתנו (למה ?!) ועלי לנחש את ערכי הכפתורים יש לי specs חלקיים.
אבל זה לא הבעיה המרכזית.
התחלתי לעבוד עם libhid ו libusb (משהוא מאפס) ואז התחלתי לחשוב שאולי זה לא הדבר הטוב ביותר אולי צריך לכתוב משהוא ברמת הקרנל ורק להשאיר מספר פתחים לתוכניות אחרות (כתיבה / קריאה מהסים / שילחת פקודות).
אני באמת לא חושב שצריך ששליטה על הקול תילקח מalsa (כמו שנעשה בצורה הרישמית).

מקריאת ה tut על פיתוח לקרנל ו libusb לא הבנתי מתי צריך לבחור באיזו צורה.
הלאה נשאר לי לעבור כפתור כפתור להבין מה הוא שולח , יכול להיות שבחרתי בצורה הלא נכונה blackbox אבל נראה מה יהיה הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה