יום חמישי, מאי 28, 2009

KDE התבגר בדביאן

אוף , אמנם KDE4 מכיל כל כך הרבה פיטצרים טובים הוא זללן לא קטן (של משאבים) וגם הבאגים לא משהוא.
היום החלתתי שדי אני רוצה בחזרה את KDE3 וזכרתי שKDE עדיין לא ניכנס לעצים הסטנרטים.
בשימחה וששון הסרתי אותו וביצעתי apt-get install kde כי בדר"ך זה פשוט עובד אבל ...
מה אני רואה KDE4 ניכנס לעצי ה Testing שזה בעיה בפני עצמה בשבילי (כי המחשב לא תומך בהאצה) וחייבים לשדרג את Xorg בשביל זה.

נו ומה אכשיו ?
נשתמש בחבילות ישנות ? נעבוד עם עץ ה stable בלבד.
טוב אולי הגיע הזמן לזלוג בחזרה לxfce אמנם יש לי הרגשה טובה כלפיו אבל התרגלתי כבר לממשק של Kde ואין מישהוא על Kdevelop (לדעתי) הסביבה היתה פשוט טובה פרט לבאגים :-)

לא יודע אבל כרגע אני תקוע בדביאן עם KDE שאני ממש לא אוהב.
אז ישבתי והתקנתי מחדש את KDE4 (כי לא ממש היתה לי ברירה) כנראה החברה בדביאן מאמינים שKDE התבגר מספיק בשביל שנעבוד איתו אבל החבילה KDE שבורה ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה