יום רביעי, מאי 20, 2009

פרטיות בישראל ? הצחקתם אותי

תגידו מישהוא שם לב לכתבה על אזרח שנטפס מעשן ג'וינט ?
זה לא מדליק לאף אחד נורה אדומה ?
באו נראה קם לו גוף ומתקין מצלמות אבטחה ברחבי העיר נשאיר לרגע את העניין שמדובר בשטח ציבורי (צילום בשטח ציבורי מותר ע"פ מה שאני יודע) כאשר הגוף בוחר הוא מעביר את המידע לגוף אחר ללא שום פיקוח ואישור.

האם נראה הגיוני שעיריה או גוף יצלמו יסריטו ויעשו מה שהם רוצים עם המידע ?
ובאיזו זכות הם מפרסמים את זה בעיתונות ?

כל והנה החוק הביומטרי מתקדם , כולם אומרים בסדר ואף אחד לא מרים גבה.
האמת אני לא אהיה מופתע עם פקידים ינסו להרוויח קצת כסף על הפרטים האישים של האנשים , למה לא למכור כמה שמות עבור מישהוא לא ?

האם אני מאמין שהמידע יאובטח? Hell no אין סיכוי .
תמיד אנשים יחפפו תמיד יהיו חורים והמידע יזרום.

והנה באה רשות הדואר ומציאה פתרון דוא"ל לכולם אבל .. מי אמר שהמשתמשים מוכנים לזה ? האם אני מוכן כן , האם הפקיד מוכן ? אני מאמין שלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה