יום שבת, אפריל 18, 2009

פיד RSS למערכות ראשים 2000

שיעמם לי קצת היום , אז כתבתי מכולל פיד RSS למערכת ה CRM שיש במוסד האקדמי שאני לומד בו.
לאחר שישבתי קצת חשבתי שחסר לי כמה אפשרויות נוספות (כמו למשל לבצע login בשביל לקבל עוד נתונים).
גיגול קצר (שלוש שעות) הצקה לכמה אנשים (שלומי , מני ודורון פ. ) ועוד סקריפט אחד מוכן (התחברות).
אחרי זה הבנתי שקצת חסרות לי עוד אפשרויות (נו אכשיו אני מרגיש כמו ילד בחנות שוקולדים) אז כתבתי תסריט למערכת השעות , ועוד אחד (שלא סיימתי אותו ) לייצור feed של שיעורי בית זה רישמי אני חסר חיים.

האמת כשאני חושב על זה עם מספיק תסריטים אני אוכל להרים מערכת שתוכל להתחרות ב LowLearn.

איך הגעתי לזה ? טוב ישראל העלה נקודה שאני לא מפרסם חלק מהסקריפטים וההאקים שנאלצתי לכתוב בשבילהיכולת להשתמש בחלק משרותי האקדמיה.

אני צריך לכתוב עוד כמה סקריפטים בסגנון (בשביל שיהיה אפשר להשתמש בכמה שיותר אפשרויות) אבל זו כבר התחלה טובה.
מעניין אם יהיה לי עודף זמן בקרוב שאוכל לשכתב לפחות חלק מהמערכת (grease monkey) למעשה כבר התחלתי (אני עוד מעט מסיים מכולל RSS לשיעורי הבית ) הבעיה שאין לי שרת לאכסן את כל הסקריפטים הללו שירוצו ממנו (מישהוא יכול לנדב ?).

החלק המעניין שככל שאני כותב יותר תסריטים אני מבין עד כמה המערכת לא מאובטחת ולא באמת כתובה כמו שצריך.
אני כבר לא מדבר על אבטחה אלה על קוד גרוע (קישורים שבורים , תגיות שבורות , חוסר ידע בסיסי בכתיבת HTML) כמו שאלכס אמר זו באמת נראת עבודה של תיכוניסט בחופש הגדול (אחרת אין לי צורה להסביר כל כך הרבה שגיעות בסיסיות).

2 comments:

  1. RSS ל-Lowlearn.. האמת זה יכול לעזור לי.

    CRM? מאיפה זה צץ? באיזו אוניברסיטה אתה?

    השבמחק
  2. CRM - זו מערכת ניהול לקוחות שם יפה לHighLearn ו מכלול 2000 ,

    בכל מקרה אני אכתוב בהקדם קורא RSS למערכת ה LowLearn (אני צריך להבין את המבנה של ההודעות) מי אמר שקוד דפוק לא תורם לקוד פתוח ?

    השבמחק