יום שבת, מרץ 21, 2009

שוטר עזוב אותך מהאח אני אכתוב לך תוכנה

בעוד אני נגד חוקי האח הגדול ואני מסכים כי מדובר בבכייה לדורות,
שוטר תנועה שיבקש ממני עזרה ב"הכנסה נוספת" (מיקום מצלמות מהירות , מיקום מצלמה שמצלמת אנשים שניכנסים לצומת ללא עצירה ושאר אפשרויות לטפוס רוצחים תנועה) יקבל תוכנה ועזרה ללא תשלום (כמובן ברישיון חופשי).
לא אינני רוצה לוותר על החופש שלי (כי אדם שמוכן לעבד חלק מהחופש איננו זכאי לו מלתחילה) אני פשוט רוצה לשמור על החופש שלי לחיות.

אולי אני פטי , אולי אני אשכנזי מדי אבל אני באמת לא מבין את העובדה שחוקי התנועה בארץ הינם המלצה בלבד:
  • כשבכל בוקר ניכנסות משאיות (לוגו של תנובה ונמל אשדוד) לכיכר ללא מתן זכות קדימה.
  • כמעט בכל בוקר אני רואה אוטובסים (תלמידים ושל חברת קונקס) דוהרים בכבישי המושבים , מתייחסים לתמרורי עצור בתור המלצה בלבד ובעצם מה לא.
הלא מדוע לנהג להעת אם הוא מתקרב לצומת (אין שם שוטרים) פעם עוד היתה ניידת וחילקה כנסות (לפני חצי שנה ) היום אין גם את זה.

אני באמת לא מבין למה הורים נותנים לילדיהם לשבת על המדרכות בכבישים.
כמו שאני תמיד אומר ילד שיושב על המדרכה הוא אחד מהשניים או אדיוט או בעל משאלת מוות , אחרת לא ניתן להסביר מדוע הוא מסכן את עצמו ואת הנהגים.

והאמת ההרגשה כאשר אני נוסע בכבישי העוקפים (שיטה מצויינת להפתר מהפקקים של כביש 431 בכביש 4) שאנשים פשוט מנסים לחסל אחד את השני.

רגע ומה עם תחום המושבים עצמם (בתוך המועצות המקומויות).
קורב ל6 פעמים (בחודש האחרון ) מצאתי את עצמי סוחט את דוושת הגז בשביל לצאת מכיכר.
כמעט בכל בוקר אני רואה אוטבוסים נכנסים ב70-80 קמ"ש לצומת ללא עצירה (בכביש שמותר בו 50 קמ"ש) .

כאשר דיברתי עם אנשי המושבים באזוור התברר כי זו הנורמה ואין שום בעיה לנהוג 100 קמ"ש בכבישים בין המושבים.
ולמען האמת אני לא מתפלא אם אין אכיפה למה שישראלים ישמרו לפי החוק ?

אז אם יש איזה שהוא איש חוק פשוט תפנה עלי אני אעזור לך , נשבר לי מחריקות בלמים בבוקר , נמאס לי לפחד מנהגים בעלי רצון לרצוח .
אני בכיף אעזור לך במיפוי מדוייק היכן באזורי יש רוצחים בפוטנציה.

אינני מאמין בלהתקשר למשטרה (לפחות באזור מרכז הארץ) דוגמה מצויינת היתה בפורים כאשר ילדים ( בני טובים בהגדרה ) שיחקו במשחק :
בוא נזרוק נפצים , ודברים בוערים על רכבים נוסעים ונראה את התוצאה .
האמת אני באמת מצטער שאחד מהם לא נדרס או איבד כמה אצבעות.

לקראת הערב שיעמם להם מדי אז מצאו משחק חדש בוא נזרוק נפצים לתוך חצרות בתים.

כאשר פניתי למשטרה (תחנת קריית מלאכי) קיבלתי את התשובה "זה בסדר זה חג".
לאחר מספר שעות הגיעה ניידת והתוצאות ?
שני חזיזים שנזרקו לתוך הבית.
מצד שני כבר ראינו שחזיזים זה סך הכול מעשי קונדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה