יום שלישי, פברואר 17, 2009

צנזורשת חוזר ..

אני די זוכר את הרעש שהיה בהעברת הצנזו-רשת אבל משום מה אף אחד לא כתב היום.
נראה שהרעש שהיה במעבר חוקי הצנזורשת ירד והתמוגג (או שבplanet לא רושמים עליהן).
בעיריית תל אביב בחרו לאסור הצגת פירסומות פרובקטיביות.
משרד התחבורה מחזיק במאגר ביומטרי (ודורון נלחם בזה ?)
והנה שני ספקיות תשתית גדולות החליטו לפנות לועדת הצנזורשת.

אבל אתם לא חושבים ששתי חברות שהן למעשה מונופול בתחום לא קצת קופצות מעבר לפופיק (בהקשר שלנו כצרכנים).
למה אני בתור לקוח צריך להיות מצונזר בגלל העסקים (הרווח האישי) של החברה.
אם לפני כן פחדנו (הסקנו) כי ההגבלות יהיו בהתאם להשקפות עולם פה נראה כי מדובר במשהוא יותר ישן.
כן כן גם גביית מס על משתנות נשמע מסריח אבל למי אכפת ?

לא רחוק מאיתנו היו תביעות על ייצור מוצרי משחקים חדשים (הקישור המדוייק אצל יהונתן קלינגר ;-) )
ובכלל ראשי ציבור קוראים לרצח (או סתם שמות חיבה) הפוליטיקה בקאנטים ומה לא ?
האם יהיה מצב שיותר זכויות יפקעו מאיתנו (אבל לפחות יהיה יותר קל להוכיח שאין לך אחות).

בעוד בצפון הרחוק (פינלנד) מתחולל משפט המאה בנושא שיתוף הקבצים מה תיהיה השפעה עלינו?
כבר כיום ארגונים כאלה ואחרים מנעו גישה לאתרים , עיריות מונעות מחירת מוצרים שלא עולים בקנה אחד עם העסקנים שלהן.
להיות אזרח סוג ג' (מה לעשות גם פריפריה וגם חושב).
טוב לפחות מצבנו עדיין יותר טוב מבריטניה ...

האם עצם זה שאני מעלה תהיות בנושאים שנויי מחלוקות בבוא היום יחסום אותי ? או שאני אתנצל על זה בחדר 101 ואסגוד לאפל .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה