יום רביעי, פברואר 04, 2009

עוד באג בגוגל ?

האם גוגל סובלת שוב מבעיות ?
לפני יומים קיבלתי את טעמו המר של מחשוב הענן כאשר שרתי גוגל התחילו לגמגם.
בעוד שאני יחסית סומך על שירותי גוגל (דוא"ל , פלטפורמת בלוג ועוד) אני יכול להיות יחסית מנותק משירותיו (עידו ו דורון מספיק מפחידים בנושא ).

אולם קשה לי לחיות בלי IM.

כך שכאשר לפני כיום וחצי שירותי ה S2S של גוגל ברשת Jabber הפסיקו לפעול ,
התחלתי ממש להתאכזב.


כאשר הקישור בין Jabber.com ל GoogleTalk הפסיק לעבוד לפני כשלושה חודשים הרמתי גבה:
הרי גוגל הריעו כי הם הצטרפו לרשת Jabber העולמית לפני כשנתיים ובכך הם נגסו ממשתמשי Jabber.org או חבריו.
אז מדוע להפסיק לתמוך בשרת אחד ?

אז נכון שאפשר לדבר באמצעות שרתים אחרים או אפילו להרים S2S עצמאי השאלה הנשאלת למה ?

כאשר גוגל התחיל להתריע שהאתר של מיקרוסופט (MSDN) יכול להרע למחשב שלי גיחחתי להנאתי.

אבל כאשר פגעו לי ב IM זה כבר סיפור ...
הרי אתם כבר משיקים פתרונות חדשים (וידאו , וקול ) אז מדוע להרוג שירותים אחרים ?

מה שהיה לי מוזר שבעוד שGoogle Talk לא נפגע (כלומר שני משתמשי GTalk יכולים לדבר אחד עם השני) הקישור לשרתי Jabber הפסיק לעבוד.
אז אם הפסקתם לראות את הלקוח שלי בGTalk שלכם זה לא שאני סנוב פשוט גוגל מסנן אותי ... ;-)

השגיאה המתקבלת הינה 404 (או במילים אחרות הלכנו ואנחנו לא מתכוונים לספר לאן).

הייתכן ושוב מדובר על טעות אנוש או שזה החלטה עיסקית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה